Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[K[ Amortyzator tył xtz 660

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [K[ Amortyzator tył xtz 660

    Jak w temacie,kupie sprawny za rozsądną cenę

    #2
    Mx, na moje to będzie jednak ciut za słaby do tej beemki. Tereska waży poniżej 200 kg. Z doświadczenia wiem, że przy obciążeniu Moto plus powiedzmy 150 kg już nie bardzo wyrabia. Chyba, że pokombinujesz coś ze sprężyną ale yamaha samych sprężyn do tego amora nie sprzedaje a koszt dorobienia jest spory. Zobacz jak wymiarowo podchodzą amory od starych geesów czy innych dualów w tej kategorii masowej.
    Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
    Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

    Komentarz


      #3
      Myślę ,że da radę.Motor jest odchudzony o dobre 70kg.Zbiormik jest aluminiowy bardzo lekki.Bardzo dużo ważą te oryginalne plastiki z żelkotu.Teraz została praktycznie waga silnika co wisi pod ramą.

      Komentarz


        #4
        Będzie pracował na końcu wahacza, może być nawet za twardo.
        "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

        Komentarz


          #5
          Beniamin ja juz byłem
          " Na dobry początek - jedź na koniec świata"
          1.jpg

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
            Mx, na moje to będzie jednak ciut za słaby do tej beemki. Tereska waży poniżej 200 kg. Z doświadczenia wiem, że przy obciążeniu Moto plus powiedzmy 150 kg już nie bardzo wyrabia. Chyba, że pokombinujesz coś ze sprężyną ale yamaha samych sprężyn do tego amora nie sprzedaje a koszt dorobienia jest spory. Zobacz jak wymiarowo podchodzą amory od starych geesów czy innych dualów w tej kategorii masowej.
            W przypadku tylnego amora dochodzi przełożenie w kiwaczce, przez co waga samego motocykla nic nie mówi. Standardowa sprężyna w XTZ660 ma zdaje się 110 albo 120Nm, natomiast np. w XRV750 tylko 85Nm. Jeśli amor będzie kręcony bezpośrednio do wahacza, to chyba będzie niezły beton.

            Komentarz


              #7
              Właśnie w tym problem. Progresję uzyskujesz albo przełożeniem dźwigniowym albo charakterystyką sprężyny. Przy czym parametry tłumienia są dobrane pod to przełożenie. Co z tego, że będzie twardo jak sam amor nie wyrobi z tłumieniem odbiciai dobicia na dłuższej dźwigni? W każdym razie trzymam kciuki, żeby działało i kierownika nie katapultowało na jakiejś większej hopce.
              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

              Komentarz

              Pracuję...
              X