Witam. Z przykrością zmuszony jestem sprzedać moją Yamahe. Jestem jego właścicielem od lipca 2009. Postanowiłem sprzedać motocykl, ponieważ trzy miesiące po jego zakupie wyjechałem za granicę i od tamtej pory motocykl stoi w garażu (miał to być wyjazd na max 1 rok ale plany się mocno zmieniły) . Jestem w Polsce 3-4 razy w roku i od kiedy go kupiłem przejechałem nim ok. 3000 km.
Motor został wyprodukowany w 1991 roku, przegląd i ubezpieczenie ważne są do lipca 2012. Jak to w życiu bywa licznik kilometrów bardziej przydaje się do pilnowania czasu wymiany oleju niż do faktycznego określenia przebiegu motocykla, bardziej sensowną informają jest to, że pokonanie tych 3 tys. km wymagało dolania do silnika ok. 1 litra oleju silnikowego. Po zakupie w motocyklu wymieniłem olej razem z filtrem, filtr powietrza, przednie kierunkowskazy, klocki na tylnej tarczy oraz tylną oponę (na używaną ale w dużo lepszym stanie).
Plastiki na motocyklu były klejone dlatego maszyna nie jest w oryginalnym malowaniu. Luz na zaworach był mierzony i mieści się w normie wpisanej w pdf-ie, łańcuch rozrządu ma jeszcze chyba połowę naciągu, sprzęgło się nie ślizga. Ostatnio (w sierpniu) wymieniłem akumulator, z czego pamiętam przydałoby się wymienić przednią oponę, naciągnąć trochę łańcuch napędowy i wymienić uszczelniacz w jednej ladze bo zaczeła tracić olej (postaram się wymienić). Poza tym motocykl jest raczej w dobrym stanie, chociaż do ideału dużo mu brakuje. Przyspieszenie jest lepsze niż w dużo lżejszej DR 600, prędkość maksymalna to licznikowe 160.
Fotki zrobione podczas mojej ostatniej wizyty:




Cena jaka mnie interesuje to 3900 zł, oczywiście jest do negocjacji..
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na priv. Będę w Polsce tydzień zaczynając od wtorku.
Motor został wyprodukowany w 1991 roku, przegląd i ubezpieczenie ważne są do lipca 2012. Jak to w życiu bywa licznik kilometrów bardziej przydaje się do pilnowania czasu wymiany oleju niż do faktycznego określenia przebiegu motocykla, bardziej sensowną informają jest to, że pokonanie tych 3 tys. km wymagało dolania do silnika ok. 1 litra oleju silnikowego. Po zakupie w motocyklu wymieniłem olej razem z filtrem, filtr powietrza, przednie kierunkowskazy, klocki na tylnej tarczy oraz tylną oponę (na używaną ale w dużo lepszym stanie).
Plastiki na motocyklu były klejone dlatego maszyna nie jest w oryginalnym malowaniu. Luz na zaworach był mierzony i mieści się w normie wpisanej w pdf-ie, łańcuch rozrządu ma jeszcze chyba połowę naciągu, sprzęgło się nie ślizga. Ostatnio (w sierpniu) wymieniłem akumulator, z czego pamiętam przydałoby się wymienić przednią oponę, naciągnąć trochę łańcuch napędowy i wymienić uszczelniacz w jednej ladze bo zaczeła tracić olej (postaram się wymienić). Poza tym motocykl jest raczej w dobrym stanie, chociaż do ideału dużo mu brakuje. Przyspieszenie jest lepsze niż w dużo lżejszej DR 600, prędkość maksymalna to licznikowe 160.
Fotki zrobione podczas mojej ostatniej wizyty:




Cena jaka mnie interesuje to 3900 zł, oczywiście jest do negocjacji..
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na priv. Będę w Polsce tydzień zaczynając od wtorku.
Komentarz