Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
WyjÄ…tek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • KupiÄ™ - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Przewody hamulcowe, tłumik, stary napęd

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Przewody hamulcowe, tłumik, stary napęd

    Mam kilka rzeczy na sprzedaż


    1. Tłumik. Z wad wymienić można obciętą o połowę końcówkę rury (tę końcówkę, która jest pod tą chromowaną), która wokół ma powiercone otwory fi8 aby tłumik był głośniejszy. Jest głośniejszy ale nie jakoś mega. Pracuje b. basowo i nie drze się na wysokich obrotach. W trasie głośność zaczęła mi przeszkadzać więc założyłem na nity blaszki zatykające otwory. Jeśłi ktoś ma spawarkę to można kilkoma smarknięciami zaślepić dziury. Nic nie jest pognite. Uszczelki kolektorów w komplecie. Druga wada to brak zdaje się jednej śruby mocującej osłonę blaszaną - nie widać tego. Nic nie było spawane, jedynie tłumik był pomalowany w 2011 roku lakierem żaroodpornym. Również żadna komora wewnątrz nie jest obluzowana. Cena: 115 zł z przesyłką.


















    2. Przewody hamulcowe. Nie uszkodzone, działające. Przedni z uszami mocującymi (i trójnikiem), tylny nie.
    Przód + tył - 55 z przesyłką. Sam przód - 45 zł z przesyłką, sam tył - 35 zł z przesyłką.






    3. Napęd używany... ale to chwilę później.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    #2
    Wstępnie rezerwuje tłumik !

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez tomasz Zobacz posta
      Wstępnie rezerwuje tłumik !
      OK






      3. Napęd oryginał XTZ750. Jak ktoś b. chce, a swój ma na max wykończeniu... Mój ma z 11 tys. Często czyszczony, obficie smarowany olejem (nie jakimś smarami.....) przekłądniowym lub np. sprayem do łąńcuchów Agipa (oleisty środek). Nie jeżdzony w terenie, nie katowany, nie strzelany ze sprzęgła. Dwa tory asfaltowe zaliczył. Nie jest porozciągany na długości, miejscowo też nie ma się do czego zbytnio przyczepić. Naciagałem go raz (tak, raz, bo nie było potrzeby więcej). Wada: ma dwie zapinki. Pewnie można się już pozbyc jednej, choć najpierw trzeba przymierzyć czy nie będzie za krótko. Napęd umyty w nafcie.
      Zmieniłem tylko dlatego, że przełożenie chciałem zmienić, a na zębatkach od XTZ nie dało się takiego uzyskać, dopiero na tych od TDM. Spokojnie sezon można po asfaltach i szutrach przejeździć. Na zapinkach dawałem do ok. 160 km/h i się nawet nie poluzowały. Zapinki są dwie dlatego, że nieświadomie zniszczyem jedno ogniwo przy odkręcaniu nakrętki wałka zdawczego. Cena 60 zł z przesyłką (paczka jednak trochę ciężka). Jeśli ktoś ma chęć ze dwa sezony pojeździć to musi kupić nową zębatkę przednią (43 zł, mam w zapasach).

















      PS. Info nt. zestawu mozna przesłać na PW.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #4
        Wstępnie rezerwuję napęd, zaraz piszę PW.

        Komentarz


          #5
          BiorÄ™ przewody ham. komplet.
          sigpic
          "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

          "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

          Komentarz


            #6
            Tłumik nadal aktualny
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Biorę tłumik
              sigpic

              Komentarz


                #8
                Coś jeszcze zostało?

                Komentarz


                  #9
                  Już nic

                  Zastanawiam się nad sprzedażą oryginalnej kierownicy i lamp oryginalnych (2xH4)... na razie nie oficjalnie.
                  --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                  Komentarz


                    #10
                    Wszystko sprzedane
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz

                    PracujÄ™...
                    X