Mam kilka rzeczy na sprzedaż
1. Tłumik. Z wad wymienić można obciętą o połowę końcówkę rury (tę końcówkę, która jest pod tą chromowaną), która wokół ma powiercone otwory fi8 aby tłumik był głośniejszy. Jest głośniejszy ale nie jakoś mega. Pracuje b. basowo i nie drze się na wysokich obrotach. W trasie głośność zaczęła mi przeszkadzać więc założyłem na nity blaszki zatykające otwory. Jeśłi ktoś ma spawarkę to można kilkoma smarknięciami zaślepić dziury. Nic nie jest pognite. Uszczelki kolektorów w komplecie. Druga wada to brak zdaje się jednej śruby mocującej osłonę blaszaną - nie widać tego. Nic nie było spawane, jedynie tłumik był pomalowany w 2011 roku lakierem żaroodpornym. Również żadna komora wewnątrz nie jest obluzowana. Cena: 115 zł z przesyłką.








2. Przewody hamulcowe. Nie uszkodzone, działające. Przedni z uszami mocującymi (i trójnikiem), tylny nie.
Przód + tył - 55 z przesyłką. Sam przód - 45 zł z przesyłką, sam tył - 35 zł z przesyłką.


3. Napęd używany... ale to chwilę później.
1. Tłumik. Z wad wymienić można obciętą o połowę końcówkę rury (tę końcówkę, która jest pod tą chromowaną), która wokół ma powiercone otwory fi8 aby tłumik był głośniejszy. Jest głośniejszy ale nie jakoś mega. Pracuje b. basowo i nie drze się na wysokich obrotach. W trasie głośność zaczęła mi przeszkadzać więc założyłem na nity blaszki zatykające otwory. Jeśłi ktoś ma spawarkę to można kilkoma smarknięciami zaślepić dziury. Nic nie jest pognite. Uszczelki kolektorów w komplecie. Druga wada to brak zdaje się jednej śruby mocującej osłonę blaszaną - nie widać tego. Nic nie było spawane, jedynie tłumik był pomalowany w 2011 roku lakierem żaroodpornym. Również żadna komora wewnątrz nie jest obluzowana. Cena: 115 zł z przesyłką.








2. Przewody hamulcowe. Nie uszkodzone, działające. Przedni z uszami mocującymi (i trójnikiem), tylny nie.
Przód + tył - 55 z przesyłką. Sam przód - 45 zł z przesyłką, sam tył - 35 zł z przesyłką.


3. Napęd używany... ale to chwilę później.
Komentarz