Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Super Tenere XTZ 750 '89

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Super Tenere XTZ 750 '89

    DSCF3347.JPG

    Niestety, ale rozstania nadszedł czas...

    Do sprzedania mam moją XTZ- w moich łapach od 4 lat. Kupiona została od Bartasa od koniec 2009r. Przez ten czas dzielnie mi towarzyszyła w bliższych i średnich wyprawach, dojazdach do roboty oraz okazionalnych offach. Byłem nią m.in. w Alpach, Bułgarii, miesiąc temu zaliczyła latanie w Tatrach Słowackich (2k km bez najmniejszego zająknięcia)

    Rocznik '89, przebieg ok. 90k km i rośnie. Motocykl był serwisowany u Michała Demczuka w Nowym Dworze Mazowieckim oraz we własnym zakresie.

    Na plus:
    - regularnie serwisowany, olej zmieniany w terminie, płyn hamulcowy dwa razy w sezonie, wszystkie płyny etc.
    - 8kkm temu regulacja zaworów oraz czyszczenie gaźników
    - nowe tarcze (NG) oraz klocki (Vesrah) z przodu- hamuje
    - gmole pancerne
    - stopka centralna
    - stelaż na kufer GIVI monokey plus boczne
    - nowa ContiEscape z przodu (2,5k km), z tyłu Majtas- bieżnikowo ok, ale na mokrym lubi już być radosny
    - szyba turystyczna Givi
    - napęd wymieniany 8k km temu (DID srebrny)
    - pompa od R6 czy R1 (Bartas montował)- lepsza modulacja i siła hamowania
    - regulator pancerny
    - przewody w stalowym oplocie
    - aku Yuasa 2 lata
    - spalanie ok 6l (w górach nie oszczędzana- 6,5l jazda po mieście- 6,6l spokojna trasa 5,8l)
    - komputer pokładowy w postaci licznika SIGMA BC1609
    - nowe gniazdo 12v na kierownicy
    - przegląd i OC do 07.2014

    Na minus (co by szczerym być):
    - plastiki- przednie prawy i lewy popękane i posklejane (takiego już kupiłem)- nie jestem estetą, więc mi to nie przeszkadzało. Gmole dobrze przyjmują wszelkie wywrotki, więc stan ich się nie pogarsza
    - klocki z tyłu do wymiany (od dłuższego czasu- nie używam tyłu za bardzo
    - poszycie kanapy się poddaje (nowe poszycie 150 pln, za 250 przeróbka na wypasioną dzieloną kanapę)
    - licznik stanął na 82k km- wysiadł ślimak. Przyzwyczaiłem się do licznika rowerowego, więc nie miałem potrzeby naprawiać. Regeneracja 100pln, używkę można za 5 dych trafić
    - ruda pojawia się tu i tam (moto użytkowane przez cały rok)- na bieżąco zaprawki hamerajtem
    - w przyszłym sezonie należy zastanowić się nad wymianą łańcuszka rozrządu
    - olej do zmiany za 1k km



    Do motocykla dorzucam:
    Oryginalne handbary, oryginalne kierunki tył, linka gazu i sprzęgła, tarcze sprzęgła, 2l płynu do zawieszenia Motul 15W (miałem zamiar wymieniać), coś tam się jeszcze znajdzie.

    Generalnie- moto było robione pod siebie, jest w ciągłym użytkowaniu, lubimy się . Ale... spróbowałem jazdy na Kacie 250 EXC na torze i po poligonie, no i... Ambitniejsza turystyka offroadowa mi się zamarzyła...

    Cena jak mnie interesuje: 6100 PLN

    Motocykl do obejrzenia i przejechania (oczywiście zgodnie z przyjętym standardem- za kaucją) w Warszawie.

    Więcej foto: https://picasaweb.google.com/1073758...eat=directlink

    Z racji, że chciałbym by moto trafiło do 'zrzeszonej' osoby, która o nie zadba- na razie wystawiam je tylko tutaj. W razie braku zainteresowania- pójdzie na Aledrogo.


    Pzdr

    #2
    Przynajmniej normalna cena do sprzedania a nie do sprzedawania, jak tam rama? Ma jakieś oznaki pękania czy na razie tylko rysy na lakierze?
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      W 2009 byłem nią w Chorwacji.
      sigpic
      "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

      "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

      Komentarz


        #4
        Rama spisuje się nadzwyczajnie dobrze- nie była jeszcze spawana i nie ma pęknięć. Jedyna kwestia to wgniotki w miejscach mocowania gmoli- są, nie pogłębiają się. Więc się po prostu ułożyła

        Komentarz


          #5
          Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
          Przynajmniej normalna cena do sprzedania a nie do sprzedawania, jak tam rama? Ma jakieś oznaki pękania czy na razie tylko rysy na lakierze?
          A dlaczego od razu ma być popękana rama...? Jest to może i wada ale nie we wszystkich egzemplarzach
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            A dlaczego od razu ma być popękana rama...? Jest to może i wada ale nie we wszystkich egzemplarzach
            Swój przelot już ma, egzemplarze z połową takiego przebiegu już mają kłopoty z pękaniem wiec lepiej zapytać, nieprawdaż?
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
              A dlaczego od razu ma być popękana rama...? Jest to może i wada ale nie we wszystkich egzemplarzach
              Oczywiście, że nie we wszystkich, ale z tego co patrzę naprawdę niewiele jest ST bez jakichkolwiek zmian w tamtych miejscach.
              "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

              Komentarz


                #8
                Układ hamulcowy zalany nowym płynem (DOT 5.1). Do tego Tenerka ma dzisiaj pełen bak

                Komentarz


                  #9
                  Tereska sprzedana- temat do zamknięcia.
                  Szczęśliwy nowy właściciel jest już na forum
                  Trzeba szybko ogarnąć następne moto, bo jakoś tak pusto się zrobiło... A tu taaaka pogoda do latania

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X