Do sprzedania duża Teresa pewnie większości znana na forum, w chwili obecnej wymaga trochę pracy, ale wystawiam ogłoszenie po to aby ktoś zainteresowany mógł obejrzeć stan przed remontem. Ewentualnie jeżeli ktoś będzie chciał zapłacić godziwe pieniądze to sprzedam w takim stanie jakim jest.
Rok: 1989
Przebieg: 102 000
Silnik:
Na daną chwile prawdopodobnie muszę doprowadzić do porządku gaźniki ( na pewno mam padnięte membrany), jeżeli sprężanie będzie nie zadowalające zrzucam głowice . Poza tym jak Teresie nic nie dolegało 190 dla niej nie było problemem
Spalanie oleju znikome ( nie mówimy oczywiście o przecince u Junaka
), Zauważyłem także niewielkie pocenie przez oring rozrusznika.
Skrzynia biegów:
Biegi wchodzą dobrze żaden nie wypada itp, sprzęgło już się powoli kończy, zębatka przednia niedawno wymieniana, tylna w średnim stanie, łańcuch nawinie jeszcze parę km.
Elektryka:
Elektryka jest zrobiona, nowe przewody do reglera i do aku itp., nowe gniazdo bezpiecznika, zmieniony regulator, nowy akumulator Yuasa od początku sezonu, ładowanie na wolnych ok 12.9 V na obrotach 2 tys ponad 13,5V a maks 14,2V
Zmienione reflektory instalacja na przekaźnikach, Voltomierz ( mierzy napięcie, temp) (afrykański) RAWFRO, oddzielny wymuszający włącznik wentylatora, gniazdko zapalniczki , manetki podgrzewane Oxford na przekaźniku, Kierunki LED-owe
Zawieszenie:
Z przodu nowy olej ,uszczelniacze, wszystko rozebrane wyczyszczone,dołożyłem dodatkowe sprężyny zaworowe, osłony lag ProGrip, tylni amor wykazuje objawy zużycia ,łożysko również ale dorzucam drugi w bdb stanie, wymienione łożyska z tyłu wraz z tulejkami dystansowymi, cały wahacz, kiwaczka rozebrany czyszczony i smarowany, tak samo łożysko ślimak z przodu
Hamulce:
tarcze z przodu w bdb stanie, klocki Goldfren ok 2/3 zostało, zaciski rozbierane czyszczone itp., do wymiany gumki na prowadnicach, wydajniejsza pompa z regulacja od jakiegoś sporta, Tarcza tył zmieniona na używkę, zacisk rozebrany wyczyszczony, nowe gumki tłoczków, klocki dorzucam nowe , założona pompa tył w bdb stanie.
Nadwozie:
Rama ma pęknięcia w standardowym miejscu w okolicy pompy paliwa ale nie poszło po całości, plastiki nie są najpiękniejsze, prawa owiewka połamana ale dorzucam gotową do malowania,, akcesoryjna wysoka szyba, podwyższenie kierownicy, kierownica aluminiowa KYOTO, handbary niezniszczalne ( prawdopodobnie z KTM ), Kolektory z nierdzewki, wydech przelotowy Laser PRO DUO. Gmole Five Stars, kufer Nonfango ok 45 l i bym zapomnial o zajebistych poszerzeniach podnóżków Łojek Special Parts i bagster ( skóra na bak )
Wyposażenie: (podsumowując)
Starałem się wszystko dobrze opisac ale i tak pewnie o czymś zapomniałem, jak ktoś zainteresowany niech dzwoni wszystko powiem co i jak. Motocykl można obejrzeć żeby mieć porównanie przed i po pracach.
Ceny razie nie podam bo ciężko mi ją wycenić dopóki nie stwierdzę co naprawdę jej dolega, ale czekam na wszelkie propozycje .
Do obejrzenia w Warszawie na Saskiej Kępie tel 511 171 jeden2pięć
zdjęcia: ( w najbliższym czasie postaram się zrobić nowe)
Rok: 1989
Przebieg: 102 000
Silnik:
Na daną chwile prawdopodobnie muszę doprowadzić do porządku gaźniki ( na pewno mam padnięte membrany), jeżeli sprężanie będzie nie zadowalające zrzucam głowice . Poza tym jak Teresie nic nie dolegało 190 dla niej nie było problemem


Skrzynia biegów:
Biegi wchodzą dobrze żaden nie wypada itp, sprzęgło już się powoli kończy, zębatka przednia niedawno wymieniana, tylna w średnim stanie, łańcuch nawinie jeszcze parę km.
Elektryka:
Elektryka jest zrobiona, nowe przewody do reglera i do aku itp., nowe gniazdo bezpiecznika, zmieniony regulator, nowy akumulator Yuasa od początku sezonu, ładowanie na wolnych ok 12.9 V na obrotach 2 tys ponad 13,5V a maks 14,2V
Zmienione reflektory instalacja na przekaźnikach, Voltomierz ( mierzy napięcie, temp) (afrykański) RAWFRO, oddzielny wymuszający włącznik wentylatora, gniazdko zapalniczki , manetki podgrzewane Oxford na przekaźniku, Kierunki LED-owe
Zawieszenie:
Z przodu nowy olej ,uszczelniacze, wszystko rozebrane wyczyszczone,dołożyłem dodatkowe sprężyny zaworowe, osłony lag ProGrip, tylni amor wykazuje objawy zużycia ,łożysko również ale dorzucam drugi w bdb stanie, wymienione łożyska z tyłu wraz z tulejkami dystansowymi, cały wahacz, kiwaczka rozebrany czyszczony i smarowany, tak samo łożysko ślimak z przodu
Hamulce:
tarcze z przodu w bdb stanie, klocki Goldfren ok 2/3 zostało, zaciski rozbierane czyszczone itp., do wymiany gumki na prowadnicach, wydajniejsza pompa z regulacja od jakiegoś sporta, Tarcza tył zmieniona na używkę, zacisk rozebrany wyczyszczony, nowe gumki tłoczków, klocki dorzucam nowe , założona pompa tył w bdb stanie.
Nadwozie:
Rama ma pęknięcia w standardowym miejscu w okolicy pompy paliwa ale nie poszło po całości, plastiki nie są najpiękniejsze, prawa owiewka połamana ale dorzucam gotową do malowania,, akcesoryjna wysoka szyba, podwyższenie kierownicy, kierownica aluminiowa KYOTO, handbary niezniszczalne ( prawdopodobnie z KTM ), Kolektory z nierdzewki, wydech przelotowy Laser PRO DUO. Gmole Five Stars, kufer Nonfango ok 45 l i bym zapomnial o zajebistych poszerzeniach podnóżków Łojek Special Parts i bagster ( skóra na bak )

Wyposażenie: (podsumowując)
- kolektory z nierdzewki
- wydech Laser ProDuo
- Voltomierz
- poszerzenia podnóżków
- podwyższenia kierownicy
- kierownica KYOTO
- włącznik wentylatora
- pompa hamulcowa od sporta
- handbary KTM
- gmole Five Stars
- grzane manetki Oxford
- gniazdo zapalniczki
- wysoka szyba
- bagster
Starałem się wszystko dobrze opisac ale i tak pewnie o czymś zapomniałem, jak ktoś zainteresowany niech dzwoni wszystko powiem co i jak. Motocykl można obejrzeć żeby mieć porównanie przed i po pracach.
Ceny razie nie podam bo ciężko mi ją wycenić dopóki nie stwierdzę co naprawdę jej dolega, ale czekam na wszelkie propozycje .
Do obejrzenia w Warszawie na Saskiej Kępie tel 511 171 jeden2pięć
zdjęcia: ( w najbliższym czasie postaram się zrobić nowe)

Komentarz