Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Sprzedam XTZ 750 Super Tenere Warszawa

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Sprzedam XTZ 750 Super Tenere Warszawa

    Do sprzedania duża Teresa pewnie większości znana na forum, w chwili obecnej wymaga trochę pracy, ale wystawiam ogłoszenie po to aby ktoś zainteresowany mógł obejrzeć stan przed remontem. Ewentualnie jeżeli ktoś będzie chciał zapłacić godziwe pieniądze to sprzedam w takim stanie jakim jest.

    Rok: 1989
    Przebieg: 102 000



    Silnik:
    Na daną chwile prawdopodobnie muszę doprowadzić do porządku gaźniki ( na pewno mam padnięte membrany), jeżeli sprężanie będzie nie zadowalające zrzucam głowice . Poza tym jak Teresie nic nie dolegało 190 dla niej nie było problemem Spalanie oleju znikome ( nie mówimy oczywiście o przecince u Junaka ), Zauważyłem także niewielkie pocenie przez oring rozrusznika.

    Skrzynia biegów:
    Biegi wchodzą dobrze żaden nie wypada itp, sprzęgło już się powoli kończy, zębatka przednia niedawno wymieniana, tylna w średnim stanie, łańcuch nawinie jeszcze parę km.

    Elektryka:
    Elektryka jest zrobiona, nowe przewody do reglera i do aku itp., nowe gniazdo bezpiecznika, zmieniony regulator, nowy akumulator Yuasa od początku sezonu, ładowanie na wolnych ok 12.9 V na obrotach 2 tys ponad 13,5V a maks 14,2V
    Zmienione reflektory instalacja na przekaźnikach, Voltomierz ( mierzy napięcie, temp) (afrykański) RAWFRO, oddzielny wymuszający włącznik wentylatora, gniazdko zapalniczki , manetki podgrzewane Oxford na przekaźniku, Kierunki LED-owe

    Zawieszenie:
    Z przodu nowy olej ,uszczelniacze, wszystko rozebrane wyczyszczone,dołożyłem dodatkowe sprężyny zaworowe, osłony lag ProGrip, tylni amor wykazuje objawy zużycia ,łożysko również ale dorzucam drugi w bdb stanie, wymienione łożyska z tyłu wraz z tulejkami dystansowymi, cały wahacz, kiwaczka rozebrany czyszczony i smarowany, tak samo łożysko ślimak z przodu

    Hamulce:
    tarcze z przodu w bdb stanie, klocki Goldfren ok 2/3 zostało, zaciski rozbierane czyszczone itp., do wymiany gumki na prowadnicach, wydajniejsza pompa z regulacja od jakiegoś sporta, Tarcza tył zmieniona na używkę, zacisk rozebrany wyczyszczony, nowe gumki tłoczków, klocki dorzucam nowe , założona pompa tył w bdb stanie.

    Nadwozie:
    Rama ma pęknięcia w standardowym miejscu w okolicy pompy paliwa ale nie poszło po całości, plastiki nie są najpiękniejsze, prawa owiewka połamana ale dorzucam gotową do malowania,, akcesoryjna wysoka szyba, podwyższenie kierownicy, kierownica aluminiowa KYOTO, handbary niezniszczalne ( prawdopodobnie z KTM ), Kolektory z nierdzewki, wydech przelotowy Laser PRO DUO. Gmole Five Stars, kufer Nonfango ok 45 l i bym zapomnial o zajebistych poszerzeniach podnóżków Łojek Special Parts i bagster ( skóra na bak )


    Wyposażenie: (podsumowując)

    • kolektory z nierdzewki
    • wydech Laser ProDuo
    • Voltomierz
    • poszerzenia podnóżków
    • podwyższenia kierownicy
    • kierownica KYOTO
    • włącznik wentylatora
    • pompa hamulcowa od sporta
    • handbary KTM
    • gmole Five Stars
    • grzane manetki Oxford
    • gniazdo zapalniczki
    • wysoka szyba
    • bagster




    Starałem się wszystko dobrze opisac ale i tak pewnie o czymś zapomniałem, jak ktoś zainteresowany niech dzwoni wszystko powiem co i jak. Motocykl można obejrzeć żeby mieć porównanie przed i po pracach.

    Ceny razie nie podam bo ciężko mi ją wycenić dopóki nie stwierdzę co naprawdę jej dolega, ale czekam na wszelkie propozycje .

    Do obejrzenia w Warszawie na Saskiej Kępie tel 511 171 jeden2pięć
    zdjęcia: ( w najbliższym czasie postaram się zrobić nowe)




    Ostatnio edytowany przez Janas_WaWa; 642.

    #2
    Zgodnie z regulaminem, jednak poproszę o wycenę.
    "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

    Komentarz


      #3
      A moge kupic same poszerzenia podnozkow?

      Co nastepne?
      Social media: Facebook | @maku_xtz on twiiter
      Relacje Bośnia 2013 | Bałkany 2012 | Gruzja 2012 | Bałkany 2011

      Komentarz


        #4
        Cena za motocykl w danym stanie 4500 zł, znam prawdopodobna przyczynę złego odpalania, h*jowe paliwo zatankowałem na samą rezerwę

        Komentarz


          #5
          witam
          oferta aktualna? ponieważ nie ma informacji o sprzedaży....
          pozdrawiam

          Komentarz


            #6
            Nie sprzedała się, ale ogłoszenie nieaktualne. Teresa przechodzi remont generalny ze wzmocnieniem ramy włącznie tak więc będzie musiała moje dupsko trochę jeszcze powozić

            Komentarz

            Pracuję...
            X