Czołem,
przymierzam się do zmiany motocykla, w związku z czym moja dotychczasowa maszyna szuka nowego właściciela.
Motocykl przeszedł gruntowną renowację( tak samo jak poprzednie), która po krótkiej przerwie została zakończona wiosną tego roku.
Rozebrany do ostatniej śrubki i złożony na nowo.
Sam silnik przeszedł generalny remont( tłok, pierścienie, wszystkie łożyska, uszczelniacze, itd.)który odbył się zeszłej zimy, teraz na wiosnę dostał nowy łańcuch rozrządu i zostały na nowo przewinięte uzwojenia cewek ładowania i cewek modułowych.
Oprócz tego rama i pozostałe el. były malowane proszkowo, a wszystkie mniejsze zostały na nowo ocynkowane.
Tylne koło dostało nowe pogrubione szprychy, a z przodu oprócz remontu zawieszenia pojawił się przewód w oplocie z nowym kompletem klocków oraz uszczelniaczem zacisku.
Jedynym elementem, którego nie malowałem był bak, który został przeze mnie oklejony bezbarwną folią, w celu ochrony naklejek rajdowych z epoki.
Na chwilę obecną wyceniam motocykl na 7500zł.
Rocznik 1986, chociaż w dowodzie widnieje 1988, Przebieg na liczniku ok 60000( i cały czas rośnie), a od remontu ok. 8000km. Ma kilka udogodnień w postaci gniazda 12V, przełączników od nowszej yamahy, kratkę na lampie, handbary, listki, lusterka składane, wskaźnik ładowania akumulatora i stelaż.


Jeżeli ktoś będzie zainteresowany, mogę mu wysłać większej ilości zdjęć, lub filmu z pracą silnika, chociaż można je odnaleźć w tutejszych relacjach.
Na wszystkie dodatkowe pytania odpowiem z przyjemnością pod nr tel. 503-8dwa4-298.
przymierzam się do zmiany motocykla, w związku z czym moja dotychczasowa maszyna szuka nowego właściciela.
Motocykl przeszedł gruntowną renowację( tak samo jak poprzednie), która po krótkiej przerwie została zakończona wiosną tego roku.
Rozebrany do ostatniej śrubki i złożony na nowo.
Sam silnik przeszedł generalny remont( tłok, pierścienie, wszystkie łożyska, uszczelniacze, itd.)który odbył się zeszłej zimy, teraz na wiosnę dostał nowy łańcuch rozrządu i zostały na nowo przewinięte uzwojenia cewek ładowania i cewek modułowych.
Oprócz tego rama i pozostałe el. były malowane proszkowo, a wszystkie mniejsze zostały na nowo ocynkowane.
Tylne koło dostało nowe pogrubione szprychy, a z przodu oprócz remontu zawieszenia pojawił się przewód w oplocie z nowym kompletem klocków oraz uszczelniaczem zacisku.
Jedynym elementem, którego nie malowałem był bak, który został przeze mnie oklejony bezbarwną folią, w celu ochrony naklejek rajdowych z epoki.
Na chwilę obecną wyceniam motocykl na 7500zł.
Rocznik 1986, chociaż w dowodzie widnieje 1988, Przebieg na liczniku ok 60000( i cały czas rośnie), a od remontu ok. 8000km. Ma kilka udogodnień w postaci gniazda 12V, przełączników od nowszej yamahy, kratkę na lampie, handbary, listki, lusterka składane, wskaźnik ładowania akumulatora i stelaż.


Jeżeli ktoś będzie zainteresowany, mogę mu wysłać większej ilości zdjęć, lub filmu z pracą silnika, chociaż można je odnaleźć w tutejszych relacjach.
Na wszystkie dodatkowe pytania odpowiem z przyjemnością pod nr tel. 503-8dwa4-298.
Komentarz