Hej , przy serwisie cewek zapłonowych stwierdziłem że jedna z z nich nie jest oryginalna. jest bez mocowania na srubę i ma minimalnie wyższe wyniki przy pomiarze oporności wg serwisówki. pierwszy pomiar to 1.9 ohma a wg ksiażki to 1.61 max a drugi pomiar wychodzi mi 13 ohma a wg ksiazki powinno być 11.5
Czy wymieniać na oryginał? spalanie 5.2 ltr srednie i start bezproblemowy. silnik pracuje równo. Ale wolę zasięgnąc rady kogoś kto ma większe pojęcie o tym. Ja niestety tylko wg serwisówki się uczę tego motoru. Z góry dziękuję za pomoc
Czy wymieniać na oryginał? spalanie 5.2 ltr srednie i start bezproblemowy. silnik pracuje równo. Ale wolę zasięgnąc rady kogoś kto ma większe pojęcie o tym. Ja niestety tylko wg serwisówki się uczę tego motoru. Z góry dziękuję za pomoc

Komentarz