Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki właściwie jest alternator w ST 750?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Jaki właściwie jest alternator w ST 750?

    Ilu watowy jest alternator w dużej teresie? i jakiej wartości lepiej nie przekraczać? I czy ktoś wie czy jest możliwość przeszczepienia, np z tdm
    dirtier, happier

    www.facebook.com/dalekadroga

    #2
    300-350W, ale trzymaj się tej mniejszej wartości.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      Tak jak Lukass pisze
      14V i 25A co daje w sumie 350W przy 5000obr/min

      z uwagi na to że jeździ się często z mniejszymi obrotami wartość nie jest stała, zobacz sobie w manualu na wykres mocy na wyjściu z alternatora
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        to mało... a odnośnie wymiany alternatora na mocniejszy np od tdm ktoś coś słyszał?
        dirtier, happier

        www.facebook.com/dalekadroga

        Komentarz


          #5
          A możesz powiedzieć dlaczego chcesz wymienić alternator?
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Moc alternatora w TDM jest taka sama jak w XTZ, a w TRX nawiet ciut mniejsza.
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Można by sie pobawić w przewijanie bo dobierając inną średnicę drutu nawojowego w stosunku do ilości zwojów uzyskasz inne parametry. Najlepiej nie ruszać

              Komentarz


                #8
                300 W to troche mało, same h4 i halogeny to conajmniej 210W... ale jak mus to mus, lepiej nie bede go ruszał
                dirtier, happier

                www.facebook.com/dalekadroga

                Komentarz


                  #9
                  Jeśli jest słaby to ściągnij pokrywę i wymień przewody od alternatora (wszystkie 3 fazy - bezpośrednio do regulatora) , na jakieś dobre np. głośnikowe 2 - 2.5 mm będzie wystarczająco, fabrycznie są chyba 1.5mm albo mniejsze, po 20latach robią się czarne w środku, o kostkach nie mówię.

                  Komentarz


                    #10
                    Zobacz przede wszystkim jakie masz napięcie ładowania, jak masz 14V na wolnych obrotach to nie musisz sie martwić że ci zabraknie prądu .

                    Jak masz mniej szukaj przyczyny, mi z włączonymi halogenami na długich przy 3000obr pokazywał 13.5V więc spokojnie altek daje radę pod warunkiem że regler nie szwankuje i jest dobry przepływ prądu w układzie (masa przede wszystkim)
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X