Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

kierunkowskazy we wlotach powietrza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    kierunkowskazy we wlotach powietrza

    Witam
    Od razu mówię że szukałem ale nie znalazłem nic konkretnego w temacie.
    Cyz może ktoś już ćwiczył zamontowanie kierunkowskazów we wlotach powietrza ?
    Nie intersuje mnie czy to zasadne czy nie, tylko czy i jak to zrobić
    aby działało i wyglądało.
    attachment.php.jpg

    391321_4081408840989_784927025_n-1.jpg
    Ostatnio edytowany przez marcinwr; 3113.

    #2
    Rozmawialem z Francesco i zrobilem tak jak on... okragly kierunkowskaz fi 50 na wcisk, bez zadnego mocowania

    On przejechal tak kilka tys km i nic nie wypadlo
    Mam tak samo w plastikach ala Paproch :-)
    ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
    FB: http://www.facebook.com/kamilltee

    Komentarz


      #3
      Ja polecam przykręcane do owiewki, kilkanaście gleb już było i są nie do rozbicia Poniżej zdjęcie poglądowe
      ps. Owiewki nie polecam, rozmokła na deszczu i odleciała

      teresakierunki.jpg
      podrozemotocyklowe.com

      Komentarz


        #4
        hehe ale wizjer jest

        Komentarz


          #5
          Tylko taką tekturę znalazłem, z okienkiem
          podrozemotocyklowe.com

          Komentarz


            #6
            564450_382629945141976_1707535696_n.jpg

            Francesco miał je głęboko wsadzone, ja celowo znalazłem takie (allegro, 5 zł za sztukę chyba od jakiejś przyczepy - miały 4 cm wysięgnik który odciąłem) z wypukłym szkiełkiem, i nie wsadzałem ich głęboko by był większy kąt widzenia


            DSCF2919A.JPG
            DSCF2908.JPG
            nie mają racji ci co twierdzą, że takie kierunkowskazy są słabiej widoczne od oryginałów - bo nie są

            same dziury nie spełniają praktycznie żadnej funkcji dolotowej powietrza - wystarczy przez nie spojrzeć ...
            sam się zastanawiałem po co są może są idealnie przygotowane pod kierunkowskazy ?
            Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

            Komentarz


              #7
              Wiesz, w większosci przypadków takie kierunkowskazy są głęboko upchane przez właścicieli we wlotach i stąd ich kiepskie postrzeganie przez innych użytkowników.
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #8
                kamiltee dzięki wielkie za podpwiedź.
                Koszt na prawdę znikomy. Rozumiem że nie zmieniałeś przerywacza.
                Mogę prosić o większą fotkę na moto z przodu oraz z boku.

                kowal73 czyścisz mi monitor. Miś uszatek

                Komentarz


                  #9
                  sprawa jest Plug&Play (nie wiem skąd pomysły o dotykaniu przerywacza )

                  nie mam za bardzo zdjęć w detalach, po prostu musi to wystawać (jak wchodzi za głęboko to można owinąć taśmą powertape w celu lepszego i niezbyt głębokiego osadzenia) - może trochę mało estetycznie, ale skuteczne

                  Jedyne co musisz przewidzieć to to, że wsadza się to od przodu (tylko i wyłącznie) - zatem kabel powinien mieć "złączkę" wodoodporną dla możliwości odpięcia kierunkowskazów, wyjęcia i zdjęcia boczków czachy
                  Jeśli masz jeszcze oryginalne siatki w otworach to musisz bardziej pokombinować, lub je usunąć.

                  Ja kupiłem je w ciemno, wsadziłem i działa. Tak samo zrobił Francesco.
                  prościzna
                  ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                  FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                  Komentarz


                    #10
                    Pomysł z przerywaczem wynika z pomysłu na kierunkowskaz LED.
                    Pytanie czy można takowy znaleźć tzn. Fi 50 mm,
                    szkiełko clear i zwykła żarówka (ew. od razu z LED).
                    Poza tym prędkość załączania się standardowego kieruku też by się zmieniła na +.

                    Komentarz


                      #11
                      obawiam się, że LEDy ze szkiełkiem clear dobrze widać tylko na wprost - a tego właśnie lepiej unikać
                      ja mam pomarańczową bańkę wystającą, której światło widać pod różnymi kątami
                      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                      Komentarz


                        #12
                        Przy ledach potrzebny byłby inny przerywacz (albo oporniki). Poza tym wtedy trzeba by i tył wymienić (chyba że dasz oporniki). Można kupić same żarówki led, z odsadkami jak oryginał.
                        Ale myślę że nie warto kombinować. Po pierwsze do świateł przewidzianych na zwyczajne żarówki nie można wkładać led, a poza tym po co wymieniać i kupować części skoro oryginalne są dobre.
                        Prędkość włączenia się led jest praktycznie natychmiastowa a żarówka ma ułamek sekundy zwłoki kiedy się nagrzewa, ale czy ma to jakieś znaczenie.

                        Podsumowując: skoro nie widać różnicy poco przepłacać
                        Oczywiście kierunkowskazy takie jak ma Kowal czy schowane we wloty mają sens bo nie uszkodzą się przy glebie, i to jest plus.

                        Komentarz


                          #13
                          ja też dodam coś od siebie: miałem standardowe kierunki z przodu w małej Tenerze i kiedyś mieniłem je na mniejsze (żarówkowe) - fajnie wygląda ale zauważyłem, jeżdżąc tak z 2 lata (bez problemu z przeglądami), że czasami kierowcy mają problem z zauważeniem, że np. skręcam. Także wydaje mi się, że jeśli żarówki to takie jak w standardzie, a jeśli ledy to duże aby były na 100% dobrze widoczne. Zamierzam też zmienić swoje na jakieś super jasne i w miarę możliwości duże aby powierzchnia, która rozprasza światło (albo klosz) nie dawały wątpliwości, że je widać. Podoba mi się patent z Afryki gdzie kier. są zamontowane wyżej.
                          Ténéré is the way to go!

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez marcinwr Zobacz posta
                            ...
                            Poza tym prędkość załączania się standardowego kieruku też by się zmieniła na +.
                            po prostu sygnalizuj zamiar skrętu na kilka sekund przed wykonaniem manewru ... to wówczas zwykła żarówka spełni swoje zadanie...
                            wstawianie LEDa by mignęło o 0,5 sek wcześniej sugeruje nieco nerwowy styl jazdy
                            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                            Komentarz


                              #15
                              Miałem LEDy m.in. w kierunkach, żarówka taka kosztowała mnie 16 zł. Koledze sprzedałem za pół darmo bo pomimo dobrych parametrów na papierze, wielu diod szerokokątnych nie świeciły tak dobrze jak zwykła żarówka.
                              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X