Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nierówna praca silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Nierówna praca silnika

    Witam

    Wymieniłem wczoraj świece na NGK zalecane przez producenta.Wymieniałem je bo motocykl po odpaleniu na starych pracował nierówno, na ssaniu nie wchodził na obroty trzeba było go trzymać manetką by nie zgasł.Odpalał na zimnym od strzała.Normalna praca była dopiero po osiągnięciu prawie połowy skali na wskazniku temp.Po wykręceniu stare świece były czarne z małym nagarem lekko wilgotne.
    Na nowych odpalił też ładnie jednak problem podobny ,ale dużo wcześniej zaczyna pracować poprawnie.Wolne obroty po rozgrzaniu oscylują w granicy 850-900 obr/min.Jednak na ssaniu też trzeba mu pomagać by nie zgasł.

    Moje pytanie ,czemu na ssaniu nie może sam sobie utrzymać obrotów,czemu stare świece miały taki wygląd i czy takie obroty po rozgrzaniu nie są za niskie.

    Dziękuje za ewentualne odpowiedzi i pozdrawiam.
    Regan Olkusz

    #2
    Za bogata mieszanka?
    Take care of your Tenere she will take care of you

    http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html

    Komentarz


      #3
      No gaźnik do sprawdzenia.
      A może i nawet membrany do wymiany.
      Też tak miałem. Ale miałem zasyfiony gaźnik po wodowaniu w Biebrzy i membrany popękane
      ...tylko silnych los obdarza hojnie...

      Komentarz


        #4
        Kolego kiedy sprawdzałeś zawory? Ciężkie odpalanie na zimnym i problem z trzymaniem obrotów etc może sygnalizować za mały luz na zaworach. Do tego jak piszesz po nagrzaniu obroty 850-900 to za mało, powinna trzymać okolice 1100- 1200. Brak większych obrotów na ssaniu to również może być oznaka za małych luzów.
        sigpic
        "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

        "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

        Komentarz


          #5
          Gaznik czysty był wyciągany dwa tygodnie temu do przesmarowania dzwigni ssania bo ledwo chodziła a przy okazji zajrzałem do komór pływakowych i było czysto.

          Ona ładnie odpala na zimnym,można powiedzieć ,że od pół obrotu rozrusznika.
          Ostatnio edytowany przez prezescom007; 3094.

          Komentarz


            #6
            No to może by wypadało je teraz wyregulować po wyjmowaniu.
            ...tylko silnych los obdarza hojnie...

            Komentarz


              #7
              Gaźniki rozbieraj, wyczyść i wyreguluj jak serwisówka nakazuje. Na forum poczytaj jak masz jakieś wątpliwości. Obroty jałowe też masz podane w serwisówce. W ogóle to Ci się paliwo leje do cylindrów litrami. Jest za bogato i się dusi od nadmiaru paliwa.
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz

              Pracuję...
              X