Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[750] Przycisk START

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Przycisk START

    Witam
    Dzisiaj pod samym blokiem wypadł mi przycisk START.
    Nie wiem czy można go z powrotem założyć.
    Chociażby dlatego że pozostał mi sam uszkodzony przycisk i sprężynka.
    Poniżej zdjęcia opisujące sytuację.
    Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc jeżeli ktoś już ćwiczył temat.

    DSC_0689.jpgDSC_0688.jpgDSC_0686.jpgDSC_0685.jpgDSC_0682.jpgDSC_0681.jpg

    #2
    Masz wyłamany zawias, marne szanse by to skleić.Ja kupiłem cały przełącznik od R1, tańszy o połowę niż do xtz.Pasuje również od tdm i pewnie kilku innych yamaszek.Pewnie nie miałeś styku i mocno naciskałeś guzik.
    Tak jak pisze moto-werner , ja prze lutowałem chyba jeden kabel- prosta robota
    Ostatnio edytowany przez arek; 234.

    Komentarz


      #3
      identyczny jest w tdm i xj niestety wiązka jest za krótka i jeśli chce się założyć to należy przedłużyć kable przynajmniej ja tak miałem z przełącznikiem od tdm no chyba że sam środek da się wymienić

      Komentarz


        #4
        5575510388042802626.jpg

        Ja zrobiłem to przy okazji wyświetlacza temperatury i napięcia. Czerwony rozruch, czarny przełączanie parametrów. Kawałek blaszki z dwoma otworami, od tyłu większe podkładki. Koszt przycisków to 2 pln. Dają radę.

        Komentarz


          #5
          Kaytec naprawdę fajne rozwiązanie.
          Jednak na razie chciałbym przywrócić funkcję rozruchową ponieważ na co dzień
          używam go do dojazdów do pracy (60km).
          Dzisiaj np. okazało się że bez magicznej sprężynki ni ..uja odpalić sprzęta.
          Powoduje ona połączenie dwóch styków i ni jak tego nie przeskoczysz.
          Spężynka ważniejsza niż przycisk
          Ostatnio edytowany przez marcinwr; 3113.

          Komentarz


            #6
            Na pych. Po co Ci jakieś sprężynki łączące dwa styki. Weź przycisk który połączy dwa przewody. Czy to nowy motocyklowy, czy dorabiany.

            Komentarz


              #7
              wyprowadz sobie dwa kabelki i zwieraj. u mnie dzialalo
              Social media: Facebook | @maku_xtz on twiiter
              Relacje Bośnia 2013 | Bałkany 2012 | Gruzja 2012 | Bałkany 2011

              Komentarz


                #8
                Jak mi się zgubiuł ten przycisk to wpychałem kluczyk od kufra by jakkolwiek połączyć obwód Mam przełacznik od TDM, plug/play - trzeba było tylko wyciągnąć z nowej wiązki jeden niepotrzebny przewód.
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez marcinwr Zobacz posta
                  Sprężynka ważniejsza niż przycisk
                  Sprężynka wygląda na dokładnie taką samą jak pod przyciskiem klaksonu. Jakiś czas temu miałem awarię własnie takiej sprężynki w skutek czego doprowadziłem do zwarcia i spalenia bezpiecznika ( z mojej winy ). Razem z Janasem ogarnęliśmy temat. Sprężynkę przerobiliśmy - podobną miałem na kluczach - ampulach ( http://www.bojwani.pl/index.php?p185...-ampulowe-8szt ) - wystarczyło ją zdjąć, przyciąć do odpowiedniej długości. Sprężynuje bardzo ładnie - lepiej niż oryginał
                  sigpic

                  Komentarz


                    #10
                    Teamt zakończony.
                    Kupiłem przycisk od TDM (niestety XJ miał nico inny).
                    Wystarczyło rozebrać pudełko i przelutować przewody (tak jest łatwiej).
                    Prawdę mówiąc oprócz napisów i tylnego mocowania
                    obudowy przycisków to wszystko było identyczne.

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X