Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z rozruchem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Problem z rozruchem

    Witam.
    Mam mały problem z rozruchem. Wyeliminowałem gaźniki, chcąc sprawdzić iskrę po zmasowaniu lewej i na naciśnieciu startera była widoczna, po wyjęciu prawej i przytknięciu do cylindra też była widoczna i ku mojemu zaskoczeniu moto odpaliło. Dodam że przy okazji lekko mnie prąd kopnął w momencie jak moto odpalałem -raczej nie powinno bo przewody zaizolowane.założyłem świece i fajki i chechłam dalej bez skutku. Co jeszcze sprawdzić? macie jakieś pomysły jak wskrzecić terese?
    Świece mam nowe. Czy wina leży po stronie cewki,przewodów a może fajek?:

    #2
    "wina leży po stronie cewki,przewodów a może fajek"
    Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, najlepiej podmienić z innego motocykla cewkę z przewodami i fajkami ale na początek sprawdź czy nie masz gdzieś przebić WN, spryskaj wszystko woda z jakiegoś rozpylacza i spróbuj uruchomić silnik obserwując czy nie przeskakują gdzieś iskry.

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
      "wina leży po stronie cewki,przewodów a może fajek"
      Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, najlepiej podmienić z innego motocykla cewkę z przewodami i fajkami ale na początek sprawdź czy nie masz gdzieś przebić WN, spryskaj wszystko woda z jakiegoś rozpylacza i spróbuj uruchomić silnik obserwując czy nie przeskakują gdzieś iskry.
      Nie mam skąd podmienić, kupiłbym na allegro bo znalazłem kilka ale są używane i podejrzewam że mogą być w podobnym stanie do moich. Z uruchomieniem też jest problem na chwile obecną Czy cewke mozna zapodać z innego moto? musi spełniać jakieś parametry? Orientujesz się jaki jest koszt nowej?
      W sprawach elektrycznych nie jestem zbyt biegły. wcześniej jeżdziłem singlami i jakos omijały mnie te problemy.

      Komentarz


        #4
        Na początek można cewkę z innego motocykla byle od minimum dwu cylindrowca.
        Tu kolega forumowy sprzedaje cewkę za dobre pieniądze być może z przewodami i fajkami http://www.xtzclub.pl/threads/10973-...XTZ-750-Czesci
        Przewody możesz kupić na metry, stare musisz tylko bardzo ostrożnie odpiąć, takie plastikowe zatrzaski mocujące je do cewki są dość delikatne.
        Ostatnio edytowany przez robkri; 269.

        Komentarz


          #5
          Do cewki idą dwa kabelki pomarańczowy i biało czerwony czy jest jakaś różnica w podpięciu? tzn. czy mogą być podpinane naprzemiennie?

          Komentarz


            #6
            Nie. Przewody mają nawet inny rozmiar wsuwek.
            "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
              Nie. Przewody mają nawet inny rozmiar wsuwek.
              U mnie rozmiar wsuwek jest ten sam. Co w takim razie?

              Komentarz


                #8
                Zaznacz który gdzie idzie i już
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                  Zaznacz który gdzie idzie i już
                  Plan dobry ale w momencie jak najpierw pomyślisz a potem zrobisz, ja tej kolejności nie zachowałem i mam odłączoną cewkę i dwa kabelki luzem oraz 50% szans na dobre podłączenie. Czy będzie ktoś tak uprzejmy i zerknie jak u was to wygląda?

                  Komentarz


                    #10
                    Może ja jutro jak nie zapomnę zrobię fotę. A tak w ogóle to zdaje się, że jest tam minus i plus, można dojść po schemacie elektrycznym z serwisówki.
                    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X