Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ładowanie i woltomierz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Poszukiwań ciąg dalszy ładowanie już było nawet pojeździł trochę i zapalał ładnie aż do dzisiejszego poranka. Ładowałem całą noc a myślę sobie małym amperażem niech się odsiarczy po zimie trochę a tu kuku rano ani nie zakręcił doszczętnie rozładowany jakby nigdy nie ładowany

    Komentarz


      #32
      akumulator do wyje.ania
      Aby drzewa z których zrobią dla nas trumny rosły jak najdłużej.

      Komentarz


        #33
        Niestety oddałem na gwarancję, ale ciekawe czy wymienia na nowy, bo aż 20 dni do końca gwarancji a mają czas do 14 dni na odpowiedź. Powiedzieli, że zwarcie na celach jest. A co dopiero ciepło się zrobiło

        Komentarz


          #34
          Czy akumulator 9 Ah da radę zakręcić? Bo mam takowy na stanie od kosiarki, ale słychać po podłączeniu tylko wnerwiające trrrrr i gasnące kontrolki.

          Komentarz


            #35
            Zamieszczone przez Paweł Zobacz posta
            Czy akumulator 9 Ah da radę zakręcić? Bo mam takowy na stanie od kosiarki, ale słychać po podłączeniu tylko wnerwiające trrrrr i gasnące kontrolki.
            Powinien dać radę ale to terkotanie to może tez być wina przekaźnika rozrusznika. Zewrzyj go na krótko i sprawdź czy rozrusznik kręci, wtedy będziesz wiedział czy aku da radę.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #36
              9Ah to tylko pojemność. Ważny jest prąd rozruchowy.
              Objaw terkotania jest typowy dla rozładowanego, albo zbyt słabego aku.
              Podłącz woltomierz do aku i wtedy zakręć.
              Jeśli napięcie spadnie poniżej 9V, to aku za słaby, jeśli nie spadnie poniżej 11V, to szukaj przyczyny w przekaźniku-kablach-rozruszniku.

              Komentarz


                #37
                Ok idę zaraz sprawdzić na krótko i miernikiem może coś zdziałam. Dzięki za pomoc

                - - - Zaktualizowano - - -

                Jednak akumulator ma za słabą moc rozruchową na krótko nie daje rady i napięcie to spada poniżej 9V

                Komentarz


                  #38
                  Zamieszczone przez Paweł Zobacz posta
                  Ok idę zaraz sprawdzić na krótko i miernikiem może coś zdziałam. Dzięki za pomoc

                  - - - Zaktualizowano - - -

                  Jednak akumulator ma za słabą moc rozruchową na krótko nie daje rady i napięcie to spada poniżej 9V
                  Podłącz pod samochodowe aku, jeśli dalej będzie terkotał to znaczy że przekaźnik.
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #39
                    Próbowałem też z kabli startować chodzi normalnie, ale na długich światłach gaśnie jakby ładowania nie było lub muszę sprawdzić jeszcze masę z regulatora, co idzie.

                    Komentarz


                      #40
                      Napięcie! Ono prawdę Ci powie.
                      Bez jego pomiaru będziesz błądził w ciemnościach elektrycznego świata.
                      Strzelanie w ciemno w tym świecie skończyć się może spaleniem modułu zapłonowego i kolejnymi wydatkami...

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X