Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Spalony regulator napięcia.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Spalony regulator napięcia.

    W dniu dzisiejszym dokonał żywota swojego mój regler. I teraz pytania:
    1. Gdzie szukać przyczyn jego spalenia? Wygląda na oryginał, więc może to ze starości?
    2. Jaki najlepiej kupić w zamian? Z tego co widziałem jest kilka rodzajów na rynku.
    Jestem totalnie ciemny z elektryki, dlatego proszę o wyrozumiałość
    20150409_172919.jpg

    #2
    Mógł sam się uszkodzić z przegrzania. To czesta przyczyna ich awarii.

    Komentarz


      #3
      A co z drugim pytaniem? Bo jak patrzę po Alledrogo to nawet ten mój regulator napięcia kosztuje od 44zł do 250zł... A widzę też inne modele. I niby rocznik pasuje też do innych. Poradźcie co kupić w zamian.

      Komentarz


        #4
        Ja nie pamiętam ile płaciłem za swój. :-\ a rocznik to od 89 w górę to to samo

        Komentarz


          #5
          Samo z siebie raczej nic się nie przegrzewa. No może te stare ciut. Poszukaj czy nie masz zabagnionej elektryki.

          Komentarz


            #6
            Zakupiłem używany regulator od fazera i jak na razie wszystko jest w porządku. Cena 50 zł.

            Komentarz


              #7
              ja kupiłem na alledrogo ten tani ,ale dałem dwie blachy aluminiowe przyłapane do tego starego radiatora i zagięte na kształt kątownika na dole ,działa jak złoto, kostkę z trzema przewodami wyrzuć i lepiej zlutuj kable bez kostki u mnie aż się przytopiła ...

              Komentarz


                #8
                Pomiędzy blaszki a stary radiator możesz podsmarować pastę termoprzewodzącą - wyeliminujesz powietrzny bufor, przez co ewentualny nadmiar ciepła lepiej będzie się rozchodził po całej "konstrukcji".

                Komentarz


                  #9
                  Pastę można kupić w sklepie ze sprzętem komputerowym

                  Komentarz