Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Światła 2xH4 tragedia nie świecą...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Światła 2xH4 tragedia nie świecą...

    Witam!
    Założyłem do lamp 2x35 wat (moto z wwłoch) żarówki 2xH4 55 wat i tragedia nie świecą tak jak powinny, nie wiem dlaczego.
    Ma ktoś ten manual do zmostowania świateł itd ??.
    Gdzie sprawdzać napięcie ładowanie, do czego najpierw zaglądapomocy
    grdize idzie kabel masowy ??
    pomocy bo wyjazd na weekendzie do włoch a tu dupa blada...
    POZDRAWIAM WSZYSTKICH

    - - - Zaktualizowano - - -

    i jak zamontować przekaźniki doświateł...

    #2
    załóż przekaźniki i problem zniknie. Tutaj masz cały temat http://www.xtzclub.pl/threads/11816-...ght=przekaznik

    Komentarz


      #3
      Pisząc "nie świecą tak jak powinny" co masz konkretnie na myśli, świecą słabo, snop światła jest nie taki. Domyślam się że do reflektorów które przystosowane są do żarówek tak zwanych baniek o mocy 35W wcisnąłeś po H4-wórce, zmartwię Cię to na pewno nie będzie świecić prawidłowo bo takie reflektory nie są do tego przystosowane po prostu chodzi tu konkretnie o kształt odbłyśnika. Musisz mieć reflektory które mają nawet na szkle wybity symbol H4 i wtedy będzie świecić porządnie. Jak świecą twoje reflektory sprawdzić najprościej np. w ciemnym garage, włącz światła mijania żeby świeciły na ścianę przed motocyklem lub drzwi i popatrz jak układa się snop światła, wzorowo powinna być doskonale widoczna granica śwatło-cienia,

      mniej więcej jak na tym zdjęciu z linka. Oczywiście jeśli zamontujesz H4 to koniecznie na przekaźnikach bo przełącznik tego długo nie wytrzymają, różnica w mocach spora 35W bańki do 55W H4, podczas włączania świateł następuje duże iskrzenie co wypala styki przełączników.
      Ostatnio edytowany przez robkri; 269.

      Komentarz


        #4
        Tak jak Robert napisał, nie będzie dobrze świeciło bo nie ma prawa. Na szybko to można tylko wsadzić bańkowe żarówki i tyle.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #5
          to teraz takie pytanie
          Z jakic hmodeli motocykli pasują reflektory do xtz 750 91'

          Komentarz


            #6


            szukaj Wessem-ów i wszystko będziesz wiedział.

            Komentarz


              #7
              Panowie ciągnąc temat... może ktoś kiedyś robił "nowe śiatła" ? Zamiar zrobić oprawki coś w deseń okularów i wsadzić w to nowe całe reflektory !!! ktoś może coś kiedyś kombinował to niech napisze jakieś spostrzeżenia !! a i jeszcze jedna ważna sprawa znalazłem tutorialjakzrobić instalacjena przekażnikach i brakuje tam zdjęć może ktośtoma na kompie i może mi przesłać ??? byłbym wdzięczny !!!! i pytaniejakie lampy wsadzać do moto dwie mijania czy mijania i drogową ???

              Komentarz


                #8
                Ja zrobiłem dwa wesemy takie same pod H4 - świeciły oba razem i na mijania i na drogowych (diagności się nie czepiali i policja też) Wybiłem stare reflektory (szkła) młotkiem przez szmatę aby się nie pokaleczyć a odbłyśniki wyciąłem szlifierka kątową (cienka tarcza do cięcia metalu - nie gruba). Potem wydłubałem stary klej na jakim się trzymały i na klej do szyb wkleiłem wesemy - musisz uważać aby je równo wkleić i zabezpieczyć (najlepiej taśmą malarską do maskowania) aby ich klejem nie upaprać bo klej do szyb ciężko potem usunąć. Miałem problem również z połączeniem obu reflektorów w całość - jest tam śrubka bądź dwie która je na środku scala - odkręcić łatwo i łatwiej się pracuje ale skręcić to była masakra gwint jakiś słabiutki bądź w ogóle zgrzew czy coś - wiec polecam nie rozkręcać - troszkę ciężej pracować ale potem nie będziesz miał problemów. Potem instalacja puszczona na nowych kablach prosto do akumulatora na dwóch przekaźnikach do świateł mijania i drogowych odzienie. W oryginalna instalację wpiąłem się tylko pod sterowanie. Kostki zasilające do żarówek H4 koniczne hermetyczne. I tyle - biorąc pod uwagę schniecie kleju dwa dnia pracy koszt ok 80 - 100 zł i naprawdę dawały radę . Pamiętaj aby nie wpinać się w starą instalacje do masy i plusa - jak napisem stara, kabelki cienkie nierzadko po nadpalane i dodatkowo straty prądu bo nie idą wprost od akumulatora - lepiej dać nowe prosto do aku. Tyle mojego - mam nadzieje że troszkę pomogłem a nie namieszałem Ci w głowie

                - - - Zaktualizowano - - -

                Zapomniałem dodać że cały opisany powyższej proces wymiany lamp jest autorstwa naszego kolegi Łojka
                „To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel – Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym, ale i ja bez motocykla jestem niczym….”

                Komentarz


                  #9
                  gruby slusznie prawi. to jest prawidlowy przepis.
                  Social media: Facebook | @maku_xtz on twiiter
                  Relacje Bośnia 2013 | Bałkany 2012 | Gruzja 2012 | Bałkany 2011

                  Komentarz


                    #10
                    Pewnie że pomogłeś każdy pomaga. o ile z samymi lampami nie będzie raczej kłopotu, chociaż mam inny plan tzn. chce zrobić coś na kształt ramki "okularu" i wstawić tam całkiem nowe reflektory... problem to ja widzę w zrobieniu tej instalacji. Nie mam pojęcia co do czego. Najlepiej to by się przydała jakaś fotka gotowej albo poradnik dla "elektryków inaczej". Słyszałem kiedyś i widziałem że jest takowy poradnik teraz nie mam linka ale widziałem go tylko że nie było zdjęć... MOŻE MA KTOŚ KOPIĘ NA KOMPIE i może wysłać. proszę jeszcze o wszelkie sugestie. Pozdrawiam.

                    Komentarz


                      #11
                      Zastanów się z tą ramką - w oryginalnej będziesz miał regulację świateł góra dół a w swojej autorskiej chyba że masz jakiś sprytny plan - co do instalacji ...dawno to temu było i nie pamiętam a moto sprzedałem i nie mogę zdjęciami poratować - moim zdaniem każdy ogarnięty mechanik który trochę lizną elektryki ogranie temat bez problemu jeżeli nikt z forum nie pomoże. Kiedyś w wiki było to zajebiście rozrysowane, ale chyba wcięło razem z 1 rokiem postów po awarii.
                      „To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel – Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym, ale i ja bez motocykla jestem niczym….”

                      Komentarz


                        #12
                        ramka będzie regulowana tak jak w orgyginale... teraz tylko te przewody !!!

                        Komentarz


                          #13
                          Znowu

                          kolega yelon chyba się nie pogniewa za to linkowanie

                          Może te schematy trochę Ci rozjaśnią sprawę:
                          przekazniki.jpgschemat_halogeny.jpgschematm-1.jpg

                          Tam gdzie przewód nr 15 to jest plus od stacyjki - na oryginalnym schemacie brązowy.
                          Jak będziesz robił to od razu ciągnij nowe przewody masowe od akumulatora.

                          Komentarz


                            #14
                            wszystko spoko tylko co to są kostki c 106 i piny 9 i 13 lub 2 i 6

                            - - - Zaktualizowano - - -

                            jak mi ktoś powie co to te kostki i które to kable to ogarnę z góry dzięki

                            Komentarz


                              #15
                              To są tylko poglądowe schematy.
                              O ile dobrze kojarzę w instalacji ST będą to przewody wychodzące z przełącznika świateł - ciemnozielony i żółty (na schemacie u Yelona) ale sprawdź.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X