Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z napieciem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Problem z napieciem

    A wiec tak dzisiaj przez przypadek i ciekawość sprawdziłem napięcie na akumulatorze no i szczena mi opadła 12,2 /11,8 V qużwa nie wiem co się dzieje tereska jeździ normalnie nic się nie dzieje odpala itd. mam dodatkowy sprawny na 100% drugi regulator podłączyłem i to samo.Ktoś ma pomysła co może być nie tak ? Akumulator pada ???
    Najgorsze że teraz jak wiem ze coś jest nie tak to już tak sobie pewnie nie będę śmigał
    Ostatnio edytowany przez Trąbka; 3786.

    #2
    Trzeba sprawdzić instalację wszystkie złączki itd. Temat wielokrotnie omawiany na forum. Dużo opisałem na ten temat tu: http://xtz750.pl/?elektryka,22
    Generalnie najlepiej jest usunąć kostki na połączeniu alternator - regulator (chyba dwie lub jedna w zależności od wersji moto) i solidnie polutować. Często one powodują kiepskie ładowanie. Poprawienie mas też się przyda. itd... aż do skutku
    Ostatnio edytowany przez T_F; 3580.

    Komentarz


      #3
      Dzisiaj jeszcze dla pewności podmienię alternator i sprawdzę czy to on nie ma winy !

      Komentarz


        #4
        Zanim go rozbierzesz, zmierz napięcia przed regulatorem.
        Oszczędzisz sobie masę roboty.
        Poza tym, jesteś pewien, że miernik Cię nie okłamuje?

        Komentarz


          #5
          Eeee chwilą moment i będzie sprawdzone,dam znać co wyszło kupiłem jeszcze preparat w spreju do lepszego przewodzenia potraktuje nim wszystkie kostki złącza itd.

          Komentarz


            #6
            Jaki masz miernik? Te marketowe za 10zł czasem pokazują cuda

            Komentarz


              #7
              Naprawa kostek sprayem niewiele pomoże jak są przytopione/przypalone. Trzeba obejrzeć i jak stan nie jest idealny (przytopienia nadpalenia) to spray nie rozwiąże problemu. Tak dobry miernik to podstawa

              Komentarz


                #8
                Nie przesadzajmy z tymi miernikami. Do takich pomiarów instalacji w moto nadaje się zarówno markowy FLUKE, jak i biedronkowy za 10zł.
                Od miernika ważniejszy jest Mierniczy i jego wnioski z pomiarów.
                Ostatnio edytowany przez radar; 4301.

                Komentarz


                  #9
                  Mój marketowy vs Sanwa miał rozbieżność 0,4V.
                  Ma podkówkę do kalibracji i dopiero po skalibrowaniu pomiar jest akceptowalny

                  Komentarz


                    #10
                    Do zwykłego pomiaru napięcia na aku zapewne wystarczy biedronkowy. Choć raz w pracy się zdziwiłem i od tej pory mam jako tako markowy. Gdy nie do końca wiadomo co i jak to lepiej mieć pewne urządzenie pomiarowe aby wyeliminować "niekorzystny przypadek" że akurat źle zmierzył bo cośtam.... Wiadomo zależy co i gdzie mierzymy. Tak jak napisał Radar - Mierniczy ogarnia temat.

                    Komentarz


                      #11
                      miernik mam profesjonalny AXIO a co do mojego problemu to się okazało ze winę miał alternator

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X