Pany,
Zdjąłem siedzenie i zauważyłem stopioną izolacje wiązki elektrycznej. Rozbebeszyłem ją, i ujrzałem przewód koloru brązowego idący od punktu w którym łączy się kilka czarnych przewodów w okolicy konektorów cewki zapłonowej do tyłu motocykla w okolice (już wyrzuconych) kostek regulatora. Niestety po zdjęciu starego oplotu wiązki nie znalazłem drugiego punktu do którego biegł ten przewód.. Dodam że izolacja była stopiona na jego całej długości, więc musiało być tam nieźle ciepło
Schematy w serwisówce nie są zbyt czytelne w kwestii kolorów przewodów, może ktoś wie dokąd prowadził ten przewód?? Chciałbym go wymienić na nowy ale nie wiem gdzie ma być podłączony.
Po tym jak go wyciąłem nie zmieniło się nic, tzn wszystko działa jak wcześniej. No może trochę później łapie napięcie ładowania 14,4V (przed wycięciem wystarczyło lekko ruszyć manetką i już było 14,4; teraz widzę na woltomierzu jak rośnie wraz ze zwiększaniem obrotów). Kolor brązowy wskazuje że może to byc masa, ale pewny nie jestem...
Zdjąłem siedzenie i zauważyłem stopioną izolacje wiązki elektrycznej. Rozbebeszyłem ją, i ujrzałem przewód koloru brązowego idący od punktu w którym łączy się kilka czarnych przewodów w okolicy konektorów cewki zapłonowej do tyłu motocykla w okolice (już wyrzuconych) kostek regulatora. Niestety po zdjęciu starego oplotu wiązki nie znalazłem drugiego punktu do którego biegł ten przewód.. Dodam że izolacja była stopiona na jego całej długości, więc musiało być tam nieźle ciepło

Po tym jak go wyciąłem nie zmieniło się nic, tzn wszystko działa jak wcześniej. No może trochę później łapie napięcie ładowania 14,4V (przed wycięciem wystarczyło lekko ruszyć manetką i już było 14,4; teraz widzę na woltomierzu jak rośnie wraz ze zwiększaniem obrotów). Kolor brązowy wskazuje że może to byc masa, ale pewny nie jestem...
Komentarz