Mam mały problem. Otóż parują mi "zegary". Będę na dniach się do nich dobierał w celu dokręcenia co niektórych elementów ponieważ jak powszechnie wiadomo single się rozkręcają same... Co można zrobic by zapobiec ponownemu parowaniu oraz jak pozbyc się wilgoci już tam zgromadzonej?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Zaparowane zegary
Zwiń
X
-
Obrze wysuszyć w cieple i uszczelnić siliconem ale łatwo nie będzie.
A to parowanie masz na obrotomierzu czy tym lcd wskaźniku?Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Nie przejmuj się kolego mi tez parują, najbardziej jak z zimnego garażu wyciągam motor do cieplejszej temp. Odkryłem że zaczęło się to dziać po myciu motocykla. Ja tam karcherem myłem bez patrzenia czy to zegary czy błotnik bo wyszedłem z założenia, że Hondy Transalp, które miałem wcześniej nie parowały to tym bardziej nowy motor nie będzie. Hmmm no ale się pomyliłem :-)Made By Gloover
Komentarz
-
Tak zgadza się mnie też parują w nowej Tenerce. Nawet rozebrałem zegary żeby sprawdzić co i jak i okazało się że woda i para wodna dostaje się od tyłu zegarów tam gdzie przychodzi taka duża wtyka z wszystkimi przewodami. Zegary uszczelnia tylko taka nasuwana guma która jest słabo spasowana. Faktycznie trzeba by było dodatkowo zakleić taśmą ew potraktować silikonem. Niestety przy odsprzedaży wygląda jak by ktoś przy zegarach gmerał ale to taka uroda niestety.......Nie ważne jaka fura i jak gwizda jak kierowca pi.....da
Komentarz
-
Ewentualnie sensownie rozszczelnić. Będzie wymiana powietrza i szybciej wilgoć umknie. Tak jak w lampach samochodowych - czasami lepiej zrobić otwory w deklach z tyłu lamp i zmniejszyć zaparowanie niż doszczelniać i powodować zaparowywanie.
PS. rozszczelnić tak by bryzgi wody czy ściekająca woda nie lały się do lamp.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
Komentarz