Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rurka z nikąd do nikąd i sprawdzanie pompy paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Rurka z nikąd do nikąd i sprawdzanie pompy paliwa

    Mam pytanie odnośnie przewodu ze zdjęcia. Przewód umieszczony jest na lewej części błotnika (na pewno widać że to jest tył) za kieszenią akumulatora. Zdjęcie może trochę mylić ponieważ fragment nadkola jest przesunięty i obrócony do góry. Normalnie ten przewód idzie prostopadle do ziemi. U mnie był przyczepiony jak widać na zdjęciu i prowadził do nikąd, zarówno z jednego jak i drugiego końca, krótko mówiąc niewidoczny koniec dyndał sobie swobodnie gdzie w okolicach amortyzatora.
    Czy ktoś jest w stanie powiedzieć na 'CHa' ten przewód i ewentualnie od czego mógł odpaść.
    Wszelkie rozsądne (i te mniej) pomysły przyjmę z wdzięcznością.
    DSCN3796.jpg DSCN3789.jpg

    #2
    Hej,
    prawdopodobnie to jest przewód przelewowy akumulatora, fabrycznie były montowane aku kwasowe, które potrzebują takiego przelewu. Jeśli masz inny rodzaj akumulatora możesz to zlikwidować, jeśli kwasiaka to lepiej podłącz, żeby w razie problemów nie oblało Ci tamtych okolic kwasem - potem strasznie to rdzewieje.

    pzdr, Adam
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Dzięki za szybką odpowidź.
      Nie mam jak teraz sprawdzić ale aku jest prawdopodobnie kwasowy. Tylko nie bardzo wiem jak i gdzie podłączyć ten przewód? (do akumulatora czy do tej kieszeni?)

      Komentarz


        #4
        Z boku akumulatora (kwasowego, obsługowego, bo bezobsługowe go nie mają) jest taki dzyndzelek... tam będzie to pasować. JJak pisał przedmówca - jeśli dzyndzelek jest to lepiej podłaczyć, bo może się porobić paskudnie.

        Komentarz


          #5
          W temacie czy przy klemie minusowej oprócz przewodu masowego jest jeszcze jakiś przewód bo u mnie jest i nie wiem czy to jest jakaś dodatkowa masa, bo jest lużny i nie wiem czy go pod masę podłączyć

          Komentarz


            #6
            Zacznę z innej beczki. Kolega fxraider jest między innymi specjalistą od pompek paliwowych a ja ze swoją właśnie mam problem (tak mi się wydaje). Czytałem na innym temacie, że może mieć dostęp do jakichś używek. Prawdopodobnie pisałbym się na jakąś działająca pompkę paliwową. Problem polega na tym że (na postoju) paliwo wypływa mi ciągłym strumieniem z przewodu łączącego pompkę z gaźnikiem. Czytałem na czym ma polegać test (pompka pluje/nie pluje) ale jak go przeprowadzić jak cały czas wypływa paliwo. (kwadratura koła) Do tego dodam że sytuacja ma miejsce kiedy kranik jest w pozycji rezerwy a w położeniu normalnym nie wypływa (ale może to wynik niskiego poziomu paliwa w zbiorniku). Tak czy owak wydaje mi się, że nie powinno mieć znaczenia czy moto korzysta z rezerwy czy nie.

            Komentarz


              #7
              jak dotykam do plusa iskrzy czyli raczej nie prądowy

              Komentarz


                #8
                - dot pierwszego przewodu - rurki: toto to nie przewód (tzn elektryczny) - tylko rurka - tak ?
                dzyndzelek na szczycie akumulatora skierowany jest w dół
                ale jak widze problem rozwiązany

                Mam też dodatkowy przewód na minusie, ja go nie dotykam - zostawiam tak jak jest.
                Po co go masować ?
                Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
                ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                Komentarz


                  #9
                  jak widzę na 2 fotce u kolegi jest tez kabelek z oczkiem czyli muszę go podłączyć pod masę

                  Komentarz


                    #10
                    1.rurka do aku
                    2.druga masa może byś spod regulatora napięcia
                    3.wywal pompę i wsadź nową bo tej już nie uratujesz
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez Tetrarha Zobacz posta
                      Czytałem na czym ma polegać test (pompka pluje/nie pluje) ale jak go przeprowadzić jak cały czas wypływa paliwo. (kwadratura koła)
                      Zamontuj przezroczysty wężyk
                      "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

                      Komentarz


                        #12
                        Do tego testu można zakręcić kranik - tego co jest w pompie wystarczy na kilka porządnych plunięć.
                        sigpic

                        Komentarz


                          #13
                          zamontuje przezroczysty wężyk, a może nawet znajdę gdzieś całą przezroczysta pompę :p , do tego zamówię kolorowe paliwo a na koniec zamontuje na gaźnikach foniczny modulator składu mieszanki. Dobrze byłoby zamontować optyczny sygnał iskry na świecach błyskający między zegarami.
                          Dzięki za pomoc, idę do piwnicy ściągnąć trochę wina a potem podłączę mój wielozadaniowy przezroczysty wężyk do pompy paliwowej... Napisz teraz proszę co mam z nim zrobić bo wino już spiłem!

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez Tetrarha Zobacz posta
                            zamontuje przezroczysty wężyk, a może nawet znajdę gdzieś całą przezroczysta pompę :p , do tego zamówię kolorowe paliwo a na koniec zamontuje na gaźnikach foniczny modulator składu mieszanki. Dobrze byłoby zamontować optyczny sygnał iskry na świecach błyskający między zegarami.
                            Dzięki za pomoc, idę do piwnicy ściągnąć trochę wina a potem podłączę mój wielozadaniowy przezroczysty wężyk do pompy paliwowej... Napisz teraz proszę co mam z nim zrobić bo wino już spiłem!
                            widać
                            dirtier, happier

                            www.facebook.com/dalekadroga

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X