Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki klej do naprawy zerwanych gwintów.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Śruby wkręcane w aluminium pokrywa się warstwą srebra (tzw. srebrzenie) i wtedy sie nie zapieka, sprawdzone w zaciskach od st i wahaczu od exc

    Do operacji gwintowania radzę zdjąć dekiel bo chyba bys nie chcial mieć aluminiowego syfu w silniku pochodzącego ze skrawania gwintownika.
    Nie wiem jaki gwint tam jest teraz ale proponuję skok zostawić taki sam tylko zwiększyć średnicę, zawsze to więcej nitek gwintu będzie przy większej średnicy.

    Oczywiście tokarz przy robieniu nowej śruby niech nie zapomni i fazce na oring bo ze zdjęcia widziałem że ktoś juz wsadził za gruby oring.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
      Śruby wkręcane w aluminium pokrywa się warstwą srebra (tzw. srebrzenie) i wtedy sie nie zapieka, sprawdzone w zaciskach od st i wahaczu od exc
      Gdzie takie cudo można kupić? Czy ew. cynkowanie dałoby analogiczny efekt ? Słyszałem o patencie ze smarem miedziowym, ale nie testowałem.

      P.S. to jest jeszcze tzw. "stara japonia" i dekle są z magnezu a nie alu
      sigpic

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
        Gdzie takie cudo można kupić? Czy ew. cynkowanie dałoby analogiczny efekt ? Słyszałem o patencie ze smarem miedziowym, ale nie testowałem.

        P.S. to jest jeszcze tzw. "stara japonia" i dekle są z magnezu a nie alu
        Co tego "srebrzenia" ja miałem już z tym kontakt, przynajmniej tak mi się wydaje Jak pracowałem w Mercedesie to szpilki kół psikaliśmy właśnie czymś co przypominało właśnie srebro, ale na opakowaniu pisało że jest to aluminium w sprayu i jest ono właśnie alternatywą dla smaru miedzianego
        .

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
          Gdzie takie cudo można kupić? Czy ew. cynkowanie dałoby analogiczny efekt ? Słyszałem o patencie ze smarem miedziowym, ale nie testowałem.

          P.S. to jest jeszcze tzw. "stara japonia" i dekle są z magnezu a nie alu
          Kupić nie można, w branży lotniczej taka technologia jest stosowana od lad 50tych.
          Ocynkk nic nie da, tak samo będzie się łączył a aluminium.
          Dekle sa wykonane z magnesium a to oznacza stop alu z magnezem i dlatego się źle spawa.
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #20
            Usunięte na żądanie użytkownika

            Komentarz

            Pracuję...
            X