Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zdlawiony do 25 KW.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Zdlawiony do 25 KW.

    Witam!!
    Czy ktos orientuje sie w jaki sposob byly dlawione 750ki? Jestem zainteresowany zakupem moto (z niemiec)moto wykastrowanego do 25kw, niestety nie wiadomo w jaki sposob owego pomniejszenia mocy dokonano.(dysze, zwezka w gazniku itp.) Jest tylko wzmianka w dowodzie rejestracyjnym o obnizeniu mocy. Wiem ze taki zabieg byl powszechny w Szwajcarii...
    Moze ktos spotkal sie z czyms takim??

    #2
    25kW to 34konie, czyli pewnie tak jak szwajcar (3TD). W tym ostatnim zwężki na króćcach, inne iglice i minimalnie mniejsze dysze. Wiele osób zaleca tylko udrożnienie króćców bez ruszania reszty dla ekonomii.
    Z typowo niemieckich modeli kojarzę 50konnego 3WM (dosyć rzadkie). Wersje otwarte to 3LD.

    pzdr, Adam
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Ja jeździłem (w sumie nadal jeżdzę) na dyszach szwajcarskich. Spalanie małe, dynamika w porządku. Króćce otwarte.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #4
        Dzięki za info chłopaki
        Tyle tylko ze z tego co wiem był
        a to wersja z pełną mocą. Została jednak obniżona ze względu na przepisy (coś a'la początkujacy kierowca) Tak wiec spodziewam się raczej iż zabieg obniżający moc był relatywnie prosty....Chociaż różnie to bywa.

        Komentarz


          #5
          Z tego co pamiętam to w Niemczech niższe kategorie prawka wymagały 27 KM lub 50 KM ale może cos się zmieniało w tym zakresie.Natomiast przeróbka musiała i tak być zgodna z zaleceniami TUV wiec po linii producenta raczej
          Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
          Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez insomnia79 Zobacz posta
            Witam!!
            Czy ktos orientuje sie w jaki sposob byly dlawione 750ki? Jestem zainteresowany zakupem moto (z niemiec)moto wykastrowanego do 25kw, niestety nie wiadomo w jaki sposob owego pomniejszenia mocy dokonano.(dysze, zwezka w gazniku itp.) Jest tylko wzmianka w dowodzie rejestracyjnym o obnizeniu mocy. Wiem ze taki zabieg byl powszechny w Szwajcarii... Moze ktos spotkal sie z czyms takim??
            Zwężki na króćcach najczęściej. Tutaj w UK spotkać można Teresy "zwęzone" do 33 koni. Wymóg, jeśli ktoś posiada prawo jazdy A2 (ograniczenie do 33 BHP).
            Konwersja XTZ660 na supermoto ;-) http://xtz660.blogspot.com

            Komentarz


              #7
              przyznam że na "szwajcarce" jeździ się wolniej i nie ma opcji zarżnięcia silnika (jak by ktoś chciał, lubił albo nie umiał). Co do ekonomii to jej nie dostrzegam. W mieście 6-7 bez brawury (choć tego określenia nie potrafię skalować). Max prędkość 140km/h w pojedynkę dynamika powyżej 100km/h znikoma a obroty max jak by się nie starać 6k i ani złotówki więcej
              pzdr
              Desperados don't die, we just go to hell for regroup.

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez Krupnik Zobacz posta
                przyznam że na "szwajcarce" jeździ się wolniej i nie ma opcji zarżnięcia silnika (jak by ktoś chciał, lubił albo nie umiał). Co do ekonomii to jej nie dostrzegam. W mieście 6-7 bez brawury (choć tego określenia nie potrafię skalować). Max prędkość 140km/h w pojedynkę dynamika powyżej 100km/h znikoma a obroty max jak by się nie starać 6k i ani złotówki więcej
                pzdr
                Jak powyżej 100 masz za mało mocy to delikatnie mozna podwyższyć poziom paliwa. Też mam szwajcarsie dysze i przed zmianą pojemności powyżej stówy przyspieszenia były znakomite jak na ten motocykl. Do ilu obr. ciśniesz jadąc w mieście?
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz

                Pracuję...
                X