Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Odpala na jeden cylinder po dłuższym postoju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Odpala na jeden cylinder po dłuższym postoju

    Witam!

    Nie mogę rozwikłać jednej zagadki. dlaczego po np. tygodniowym (i dłuższym) postoju motocykl odpala na prawy cylinder od strzała, a lewy jest zalewany przez co dusi się i delikatnie strzela... po ok. 15-20 sekundach się załącza. Gaźniki czyste, synchro zrobiłem, zawory OK, swiece nowe (kolor też odpowiedni), ssanie pracuje w porządku, składy mieszanek jak w manualu, filtry nowe. Silnik kiedy już załapie na oba gay b. ładnie pracuje ale przy tym odpalaniu na zimno po dłuższym czasie..... może to być wina wyrobionych iglic ssania? Kiedyś jewyjmowałem ale to było kiedyś i nie zwróciłem uwagi na ich stan.

    Kiedyś zdaje się był omawiany ten problem ale wyszukać odpowiedni temat - nie da się.

    Dzięki za info!
    Ł.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    #2
    a nie chodzi o to że jak jest pochylony w jednym gaźniku od startu jest więcej paliwa

    Komentarz


      #3
      Nie wiem, nie znam sie - ale sie wypowiem w gazetach pisali ze ST tak ma
      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

      Komentarz


        #4
        Moja też tak miała po dłuższym postoju (na bocznej), teraz zamykam kraniki po jeździe i odpala po minimalnie dłuższym kręceniu ale na oba gary.
        "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

        Komentarz


          #5
          Stoi cały czas na bocznej, kraniki zamknięte. Kiedy odpalam, biorę do pionu, odkręcam kraniki i dopiero wciskam rozrusznik.... Spróbuję postawić na centrlace po przyjeździe do garażu i po tygodniu ją w takim położeniu odpalać, zobaczymy
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Moja też tak ma po dłuższym postoju na bocznej, jak startuję od razu.

            Robię tak: odkręcam kraniki. wsiadam, stawiam do pionu, czekam około minuty żeby się przez pompę przelało i poziomy w gaźnikach wyrównały, zaciągam ssanie i startuję. Wtedy pali na 2 gary.

            Komentarz

            Pracuję...
            X