Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

660 tenere - łożysko główki ramy -

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez Tomur Zobacz posta
    (...)
    Momenty dokręceń ważne są do śrub półek.

    (...)
    Słuszna uwaga, półki są jakieś amelinowe i materiał miękki.
    "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

    Komentarz


      #17
      potrzebuje wskazówek:
      rozebrałem motor, wymieniam łożyska główki ramy i potrzebuje porady :
      - czy pod dolnym łożyskiem jest dodatkowy kołnierz ???
      w manualu nic takiego nie widziałem a przy demontażu rozwaliłem taki kołnierz co zabezpiecza przed kurzem chyba

      czekam jeszcze na łożyska i nie wiem czy przyjdą od razu z tym dolnym kołnierzem, czy jest to element nie do kupienia ?
      czy tylko razem z dolną półką ? , nie wyglądało to na zintegrowaną część , podpowiedzcie coś
      chodzi o ten element :

      Zdjęcie0013.jpgZdjęcie0015.jpg
      Zdjęcie0016.jpg

      proszę o podpowiedzi czy łożyska przyjdą z tym kołnierzem pod dolnym ???
      albo gdzie to kupić ???

      Komentarz


        #18
        Jeśli kupiłeś zestaw dedykowany do Twojego modelu moto to powinno w nim to być. Jeśli kupowałeś łożyska "luzem" to masz problem...
        sigpic

        Komentarz


          #19
          A gdzie to zamawiałeś? Zestawy z Allbals są zawsze z uszczelnieniami.

          Komentarz


            #20
            jest spoko, zestaw będzie z tym kołnierzem sprawdziłem tam gdzie zamówiłem...
            dzięki za odpowiedzi, teraz pozostają chyba atrakcje w wybiciem tych bieżni, które siedzą w główce ramy... pozdrowionka

            Komentarz


              #21
              Jakbyś u mnie zamówił nie miałbyś pytań
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #22
                A ja z kolei jeszcze do swojej DT125R kupiłem kiedyś łożyska nie pamiętam już jakiego producenta, za 139zł i nie było tego dolnego uszczelnienia. W sumie trochę zdziwiło mnie wtedy gdy sprzedawca powiedział że do jakiejś tam CBR i wielu innych łożyska oscylują w granicach 96zł, a do detki 139zł jakiejś tam marki, a oryginalne ponad 160 zł. Wymieniając w tenerze uszczelnienie już było w łożyskach za niecałą stówę.

                Komentarz


                  #23
                  moje objawy przy łożysku główki ramy były takie że przyblokowywało mi kierownicę jak była ustawiona na wprost, zaczęło się w zeszłym roku delikatnie a ostatnio narastało to stopniowo, jak zakręcałem na rondzie czy w zakrętach motor mi pływał przez to przyłapywanie kierownicy ... przyznam że myślałem kiedyś ze to przez kostkę na przodzie i kształt bieżnika - kiedyś tak myślałem

                  dziś złożyłem wszystko w całość... tak jak pisaliście z tego co widziałem nie trzeba nic ustawiać lag bo w półkach same się ustawiają

                  zauważyłem tylko, że jak ruszam kierownicą w lewo i potem w prawo (lub odwrotnie) wyczuwalny jest lekki luz (opóźnienie to za duże słowo), dosłownie delikatny, jest to moment przejścia z ruchu z jednej strony w drugą

                  i się zastanawiam czy to normalne czy też za słabo skręciłem główkę, czy też za mocno ???

                  podrzućcie jakieś sugestie ,,dziewczyny" ...PLISSS

                  Komentarz


                    #24
                    Według serwisówki dokręcamy na 43Nm, popuszczamy jeden obrót i dokręcamy na 7Nm. U siebie ostatecznie dokręciłem na 15Nm. Klucz trzeba trochę samemu dorobić, proponuje przewiercić klucz hakowy, włożyć śrubę i nakrętke, dokręcić jak najmocniej i otrzymujemy coś podobnego jak w serwisówce. Śrubę która trzyma półkę dokręca się na 110Nm

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X