Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Motor ciągnie mi bokiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [inny] Motor ciągnie mi bokiem

    Panowie co mam zrobić jak puszczam kierownice jadąc po prostej równej drodze około 40-60
    puszczam kierownice i muszę się pochylać doważać motor na prawą stronę bo mi ucieka ,nie chce jechać prosto
    nie muszę z nim za mocno walczyć ale jest takie głupie uczucie że ucieka taki prze koszony jakby
    -czy można to jakoś wyregulować -
    lagi na moje oko są proste
    -kierownica jest trochę krzywa pewnie od wywrotki ale to raczej nie w tym problem
    czekam na podpowiedzi
    podaje też tel jak by co 504278398
    JESTEM ZIELONY.......ALE MAM SPAWARKĘ I UMIEM SPAWAĆ NIERDZEWKE

    #2
    Coś jest krzywe - trzeba dojść co i wymienić lub naprostować jeśli się da.
    Potencjalnych przyczyn jest dużo: krzywe lagi, krzywa rama, krzywy wahacz, poluzowne szprychy, zużyte opony, krzywo ustawione tylne koło, krzywa ośka przedniego koła, uszkodzone łożyska (kół, główki ramy, wahacza) i pewnie kilka innych możliwości by się znalazło jakby się zastanowić.
    Zwykle tego typu tematy są ciężkie do rozwikłania, bo krzywizna może być minimalna i ciężka do uchwycenia lub dot. kilku elementów i sumarycznie dawać taki wynik.
    sigpic

    Komentarz


      #3
      jesli kiera jest krzywa to najbardziej optymistyczną informacja dla Ciebie moze być to ze przyczyna sciagania mogą byc zle ustawione lagi w półkach co sie bardzo czesto zdaza po małej glebie. Warto to sprawdzić i ustawić. Niestety w pl jest duzo motocykli które za granica zostały wycofane z ruchu ze wzgledy na krzywa rame. Polska to bardzo dziki kraj i u nas normalnie jezdza i sprzedaja sie takie motocykle.

      Komentarz


        #4
        ok czekam na inne podpowiedzi np
        jak sprawdzić czy lagi ten cały widelec jest prosty i jak go ustawić
        od czego mam zacząć sprawdzać