Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z nr.VIN

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Problem z nr.VIN

    Witam
    Proszę Was o pomoc bo mam problem z zarejstrowaniem.We wszystkich papierach mam 94 rok-koniec.Malowanie zgodne z rocznikiem(wiadomo że to nie problem).Pani stwierdziła że mój rocznik produkcji to 92 a VIN to 3LD079645, możecie mnie jakoś pokierować jak to zweryfikować.

    Dziękuje za pomoc

    #2
    Ale o co chodzi? Na jakiej podstawie stwierdziła, że jest to 92? Zadzwoń do mnie 692-258-101. Rocznik może być sobie 92, ale jak kupiłeś i masz wbite w papierach 94, to tak ona musi wpisać. Często poza granicami PL jako rok wpisuje się datę pierwszej rejestracji i nie jest to problem.

    - - - Zaktualizowano - - -

    Wg- http://www.paetschman.de/Sttips/technik/Technik.html
    Twoa ST to rocznik 93. W każdym razie rocznik musi wpisać 94, chyba że masz rozbieżności gdzieś w papierach. Mogła to być ST składana powiedzmy pod koniec 93r, a dali do niej plastiki etc z modelu 94 i sprzedali jako 94, nie jest to nic nadzwyczajnego.
    Ostatnio edytowany przez Bartas; 5.
    sigpic
    "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

    "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez prezescom007 Zobacz posta
      Witam
      Proszę Was o pomoc bo mam problem z zarejstrowaniem.We wszystkich papierach mam 94 rok-koniec.Malowanie zgodne z rocznikiem(wiadomo że to nie problem).Pani stwierdziła że mój rocznik produkcji to 92 a VIN to 3LD079645, możecie mnie jakoś pokierować jak to zweryfikować.

      Dziękuje za pomoc
      To nie jest VIN tylko numer ramy - to jest co innego (tego się nie dekoduje n.p.)
      W.g. rozpiski numerów z jakiejś serwisówki ten numer wskazuje na '93 rok. Data pierwszej rej. to oddzielny temat - i ten rok powinien być w papierach.


      pozdrawiam, Adam
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Twój rocznik wg. centrali Yamahy to 93
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #5
          a wg FBI ?
          ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
          FB: http://www.facebook.com/kamilltee

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez kamilltee Zobacz posta
            a wg FBI ?
            Oni powiedzą jeszcze nazwisko kierownika zmiany
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Już po rejestracji.Ale okazało się rzeczywiście że jest to 1992 rok.Jest to informacja od importera Yamaha.Numer ramy został nadany w 92 roku a montaż motocykla 93/94. Dzięki za pomoc.

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez prezescom007 Zobacz posta
                JAle okazało się rzeczywiście że jest to 1992 rok.Jest to informacja od importera Yamaha.Numer ramy został nadany w 92 roku a montaż motocykla 93/94. Dzięki za pomoc.
                Bzdura Ci powiem, korzystam z tego samego systemu co ten Pan z Yamahy, który Ci odpowiadał na pytanie. Danych o terminie nadania numeru ramy nie ma i nie było
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9
                  Witam

                  Motocykl został wyprodukowany w sierpniu 1992 i jest to model 1993.

                  Pozdrawiam

                  Piotr Piszcz
                  Yamaha Motor Middle Europe B.V. - Oddział w Polsce
                  tak odpisał pan z Yamahy

                  Komentarz


                    #10
                    Ja miałem nieco inny problem z vinem.
                    Kupiłem tą czarną ST od pierwszego właściciela i w papierach była literówka w nr vin, zarówno w briefie jak i dowodzie. Zamiast nr 3LD XXXXX było JLDXXXXX. Nr oczywiście ten sam etc, na główce ramy nr oczywiście zaczynający się od 3LD, zwykła literówka- Yamaha robiła ST z nr zaczynającymi się na 3LD lub 3TD. No nic, myślę sobie że pierdoła, kupiłem. Dzień po powrocie do PL dzwonię do wydziału komunikacji i przedstawiam sytuacje. Oczywiście dramat, nic się nie da zrobić etc. No nic, "Polska", no ale ok, brnę dalej. Wysłałem skany dokumentów do importera Yamahy- otrzymuję zaświadczenie, że Yamaha nigdy nie wyprodukowała motocykla o nr jak w dokumentach zaczynających się od JLD i poprawny nr tego motocykla to 3LDXXXXX. No ok, tyle też wiedziałem.
                    Powrót do WK. Oczywiście dramat, panika i nic się nie da zrobić. Mówią, że mam jechać do Niemiec z motocyklem i żeby tam poprawili, wysyłają do diagnosty bo oni weryfikują stan rzeczywisty z faktycznym. 2 mówi, że nic się nie da zrobić.
                    Kolejny diagnosta- nic się nie da zrobić, ale w sumie można przez rzeczoznawcę. Pytam co z odczytem stan faktyczny/ porównanie z papierami. No tak, można zrobić adnotację, że nie ma śladów przebijania i może WK uzna. Dzwonię na miejscu do WK. No może tak, może nie, ale w sumie to każą jechać do Niemiec. Daję diagnostę do tel, coś tam pogadali i mam pojechać po próbne tablice do WK, pojechać moto na przegląd i z nim wrócić do WK, może coś zaradzą po negocjacjach z kierownikiem. Cóż, widocznie zaświadczenie od producenta to mało, że coś takiego nigdy nie wyjechało na drogi.
                    Niemiec był właścicielem od nowości, nawet nie wyłapał literówki.

                    Etap kolejny- dzwonię do Niemca, który ma oryginały do wymeldowania jeszcze. Mówi, że poniżej jest typ 3LD i nie jest to problem. Poszedł wymeldować o godz 10:00. O godz 10:10 miał już wymeldowany motocykl i poprawioną literówkę w dokumentacji. Bez latania po diagnostach, bez tłumaczenia 20x, bez rzeczoznawcy, bez dodatkowych badań technicznych, bez zaświadczenia z Yamahy, nawet bez motocykla. Wystarczył 1 krótki telefon do Yamahy. Taka banalna sprawa, a u nas problem nie do przeskoczenia...

                    Czy u nas kiedyś też będzie można coś po ludzku załatwić? Wątpię.
                    Ostatnio edytowany przez Bartas; 5.
                    sigpic
                    "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                    "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                    Komentarz


                      #11
                      A ja mam pytanko do kolegów od numerów ramy:
                      Czy za pomocą takiego numeru można rozszyfrować w którym roku motocykl został kupiony w kraju ?? Moja TERESKA nie posiada książki pojazdu więc domniemam że jest to krajowy sprzęt.

                      Komentarz


                        #12
                        Tylko rok produkcji (mając tabelę z przedziałami nr. dla konkretnych lat), w tym, nr. nie jest nic zaszyte. Zresztą w żadnym numerze który jest nabijany w fabryce nie będzie podana data zakupu
                        sigpic

                        Komentarz


                          #13
                          Odnośnie numeru ramy. Czy znajduje się tylko na tabliczce znamionowej czy też jest wybity na ramie ? Jeżeli wybity to w którym miejscu ? Dotyczy to 750. Taki mały problemik wynikł

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez zibi_1 Zobacz posta
                            Odnośnie numeru ramy. Czy znajduje się tylko na tabliczce znamionowej czy też jest wybity na ramie ? Jeżeli wybity to w którym miejscu ? Dotyczy to 750. Taki mały problemik wynikł
                            Wybity na główce ramy z prawej strony.

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X