Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nie pali

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    nie pali

    Witam,jestem posiadaczem xtz 750 od dwóch dni.przyjechala z DDR-u 96rok wizualnie super wazny tuv. ale nie odpala,kreci ale nie gada.stala trzy miesiace,gosciu cos mowił o oleju w gaznikach,nie do konca jestem pewien,bo moj niemiecki nie jest na tyle dobry.pomóżcie pzdr

    #2
    Nie działa mi komputer, co może być przyczyną?
    "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez rootolf Zobacz posta
      Nie działa mi komputer, co może być przyczyną?
      A mówią że to ja jestem złośliwy


      Zamieszczone przez sulik Zobacz posta
      Witam,jestem posiadaczem xtz 750 od dwóch dni.przyjechala z DDR-u 96rok wizualnie super wazny tuv. ale nie odpala,kreci ale nie gada.stala trzy miesiace,gosciu cos mowił o oleju w gaznikach,nie do konca jestem pewien,bo moj niemiecki nie jest na tyle dobry.pomóżcie pzdr

      popsuło się i klapa

      Jak stała to pakiet startowy trzeba zrobić, jeśli nic nie wiesz o tym motocyklu daj go osobie która się podejmie jej sprawdzenia, co wiesz na temat wczesniejszych serwisów ?
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        w 2012 mial przeglad w wedlug papierow wszystko jest ok.
        nie wiem moze zaczne od swiec.zaraz wracam jade do kuzyna po klucz do swiec.

        - - - Zaktualizowano - - -

        jestem z powrotem.Pakiet startowy czyli?

        Komentarz


          #5
          Wymiana oleju i filtrów w silniku, wymiana oleju i uszczelniaczy w lagach, wymiana świec i przewodów WN, wymian filtra powietrza, regulacja zaworów,czyszczenie i regulacja gaźników, ogólny przegląd pozostałych elementów plus ewentualna wymiana...

          To jest pakiet startowy po kupnie motocykla.
          Ostatnio edytowany przez erwinw; 32.
          hominis est errare, insipientis in errore perseverare
          Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

          Komentarz


            #6
            to znaczy tak.na oleju zrobił 1tys km.wszystkie plyny byly wymieniane.narazie chciałbym ja odpalic a pózniej wszystko wymieniac.wedlug mnie faktycznie cos z gaznikami

            - - - Zaktualizowano - - -

            odkrecilem swiece i wydaje mi sie ze cos nie tak jest z ta iskra,przykladam ja do masy i krece to nie skacze pomiedzy elektroda,a z boku.A jak sprawdzic zapłon czy jest dobrze ustawiaony.

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez sulik Zobacz posta
              A jak sprawdzic zapłon czy jest dobrze ustawiony.
              Widać kolego że nie miałeś do czynienie z elektroniką lat 90 tych, lepiej nie kombinuj dalej, wsadź nowe świece i tyle.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                no i gada. zadzwonilem po znajomego mechanika zrobilismy czyszczenie,synchro gazników i jest pieknie.pzdro

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez sulik Zobacz posta
                  no i gada. zadzwonilem po znajomego mechanika zrobilismy czyszczenie,synchro gazników i jest pieknie.pzdro
                  Założe się o dobrą flaszkę, że to nie była wina gaźników.
                  --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                  Komentarz


                    #10
                    Przegrasz bo to była wina gaźników. Po 3 miesiącach nie było w nich grama paliwa a pompa jak to pompa tak od razu nie podała. Mechanik zrobił czary mary skasował ze dwie stówki odkręcił korek dmuchnął w zbiornik no i zagadała...
                    Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                    Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X