Dwa problemy dręczą moją ST:
1. Przejechałem teresą ok 500 km. Od początku objaw jest taki, iż po jeżdżeniu moto odpala w momencie puszczenia przycisku rozrusznika - czyli precyzyjniej: przekręcam kluczyk, zapłon, kręcę rozrusznikiem i nic (brak iskry). Dopiero jak puszczam przycisk to silnik odpala jakby siłą rozpędu. założyłem voltomierz na stałe - ładowanie jest, ale przy kręceniu rozrusznikiem napięcie spada do 8-9V. Domyślam się, że aku po prostu pod obciążeniem kuleje i nie daje minimalnej wartości napięcia na moduł/cewkę. Proszę o Wasze opinie lub własne obserwacje - jak wam spada napięcie przy kręceniu rozruszaniem, może ktoś sprawdzi?
2. Podczas jazdy kicha w gaźniki. Słyszalne i odczuwalne to jest głównie podczas jazdy na stałych obrotach. Po zakupie wyczyściłem i zsynchronizowałem gaźniki + nowe zaworki ssania, uszczelki. Podczas jazdy próbnej na oględzinach też tak było z tego co kojarzę. Luzy zaworowe skorygowane, rozrząd ustawiony na znakach. Dodatkowe objawy to: trudności z ustawieniem niskich obrotów, problemy podczas synchronizacji. Czy to wszystko może być spowodowane zużytymi rurkami emu. i iglicami?
Z góry dzięki
1. Przejechałem teresą ok 500 km. Od początku objaw jest taki, iż po jeżdżeniu moto odpala w momencie puszczenia przycisku rozrusznika - czyli precyzyjniej: przekręcam kluczyk, zapłon, kręcę rozrusznikiem i nic (brak iskry). Dopiero jak puszczam przycisk to silnik odpala jakby siłą rozpędu. założyłem voltomierz na stałe - ładowanie jest, ale przy kręceniu rozrusznikiem napięcie spada do 8-9V. Domyślam się, że aku po prostu pod obciążeniem kuleje i nie daje minimalnej wartości napięcia na moduł/cewkę. Proszę o Wasze opinie lub własne obserwacje - jak wam spada napięcie przy kręceniu rozruszaniem, może ktoś sprawdzi?
2. Podczas jazdy kicha w gaźniki. Słyszalne i odczuwalne to jest głównie podczas jazdy na stałych obrotach. Po zakupie wyczyściłem i zsynchronizowałem gaźniki + nowe zaworki ssania, uszczelki. Podczas jazdy próbnej na oględzinach też tak było z tego co kojarzę. Luzy zaworowe skorygowane, rozrząd ustawiony na znakach. Dodatkowe objawy to: trudności z ustawieniem niskich obrotów, problemy podczas synchronizacji. Czy to wszystko może być spowodowane zużytymi rurkami emu. i iglicami?
Z góry dzięki
Komentarz