Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

......nie odpala.......

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] ......nie odpala.......

    Witam wszystkich.
    Mam problem z odpaleniem XTZ750.Zaczęło się mianowicie tak.Zaparkowałem moto w garażu i po tyg.,chcę sobie pobrykać,a tu nic.Zero reakcji.Więc daję szpryce benzyny do świec.Ledwo,ledwo odpaliła więc zrobiłem z 50km i do garażu.Następnym razem to samo.Więc ponawiam podanie benzyny do cylindrów ale tym razem nie odpaliła.ISKRA jest bylejaka ale jest.Moto mam od czerwca i zrobiłem tylko 160km.Więc zacząłem od ukł.paliwowego.Wyczyściłem bak,pompkę,gaźniki,kupiłem nowe świece i dalej nic.Membramki w pompce ok.Kiedy wleje wache w gaźniki wtedy zapala.Jestem wqrviony na maxa.Po sezonie,a tylko jeden zlot ogarnąłem.
    I tu jest pytanie co może być przyczyną,że do gaźników (prawdopodobnie)nie dostaje benzina.(a już zacząłem ją doinwestowywać(( ).

    POZDRAWIAM i czekam na jakąś pomoc.
    PS.Z góry dziękuję za porady typu"sprawdź ciśnienie w kołach"

    #2
    W jaki sposób wyczyściłeś pompkę? Na pewno działa i podaje paliwo do gaźników? Podłącz paliwo bez pompy bezpośrednio z butelki to będziesz wiedział czy możesz wykluczyć układ paliwowy.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Nie rozumiem jednej rzeczy ... ".Kiedy wleje wache w gaźniki wtedy zapala" w gaźniki?

      Tak czy inaczej warto sprawdzić podciśnienie przy zasilaniu pompy - lub zalej zbiornik do pełna - wtedy grawitacja załatwi sprawę.

      Komentarz


        #4
        Poziom paliwa sprawdzałeś ?
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Siemka.Dziękuję za to,że jesteście mi pomóc."marcinjunak" właśnie tak zrobię ba,montuję już butle,heh
          do mr.czeczen "wacha"=zupa tej rzeczy nie zrozumiałeś?Than zmartwiłeś mnie z tym nadciśnieniem,a masz jakiś schemacik tego?
          do mr.fxrider:a Ty sprawdzałeś poziom oleju?(jeżeli ironia nie była celowo zamierzona ((BIG)) sorry.

          Komentarz


            #6
            Poziom paliwa jaki jest ustawiony na gaźnikach. Ważna sprawa jak chcesz żeby ci ładnie odpalała.
            I nie ironizuj jak chłopaki chcą CI pomóć.
            ...tylko silnych los obdarza hojnie...

            Komentarz


              #7
              Przeginasz kolego. Zacznij od czytania ze zrozumieniem, następnie pisz tak aby dało się Ciebie zrozumieć.

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez XRAGE Zobacz posta
                Siemka.Dziękuję za to,że jesteście mi pomóc."marcinjunak" właśnie tak zrobię ba,montuję już butle,heh
                do mr.czeczen "wacha"=zupa tej rzeczy nie zrozumiałeś?Than zmartwiłeś mnie z tym nadciśnieniem,a masz jakiś schemacik tego?
                do mr.fxrider:a Ty sprawdzałeś poziom oleju?(jeżeli ironia nie była celowo zamierzona ((BIG)) sorry.

                Po takich postach jestem święcie przekonany że kultura techniczna i osobista narodu ginie bezpowrotnie. Szkoda.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta

                  Po takich postach jestem święcie przekonany że kultura techniczna i osobista narodu ginie bezpowrotnie. Szkoda.
                  On to po pijanemu pisał raczej


                  A tak na serio to jakaś kurcze masakra.... wstrzykiwać paliwo do gaźnika, cylindra. Włącza się zapłon, zaciąga ssanie i przyciska starter. Ma palić i już. Nie ma tu mowy o kręceniu gazem, przechylaniu motocykla czy innych śmiesznych rzeczach.

                  Mozliwe, że aku słabe i nie ma mocnej iskry. Doinwestowanie trzeba zacząć od przeglądu ukł zapłonowego i zasilającego. Co zużyte lub niepewne wymienić. Moto zacznie nawet lepiej jeździć, a nie tylko na zloty czy w piachu.
                  --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                  Komentarz


                    #10
                    Witam.
                    Podłączyłem 2butle dodatkowo zapodałem "starter"w spreju.Odpaliła w końcu.Niestety co kilka sekund wskakuje na ok.6000~8000obr.Nie wiem teraz czy zbyt dużo benzyny poszło w prawy gaźnik i gdzieś w silnik czy cylinder?Zaryzykować uszkodzenie silnika i spróbować go przepalić czy po prostu jest coś nie tak z gaźnikiem? Generalnie ogień z rury idźie i strzela.tak ze 4 min ją testowałem.Wakuometr mam w razie czego ale jeszcze nie mam doświadczenia w tej kwestii.Macie jakiś patent żeby łatwo i sprawnie zakładać filtr powietrza?Plus jest taki,że układ paliwowy raczej działa.
                    do marcin junak-nie obrażaj kolego ludzi i jak masz mi dop..ać to dzięki za taką pomoc.
                    POZDRAWIAM.

                    - - - Zaktualizowano - - -

                    Tak przyznaje byłem pod wpływem bo jest zimno więc trzeba się rozgrzewać.Nie tylko Tenerka potrzebuje paliwka

                    Komentarz


                      #11
                      Ale rzeźnia to co wyprawiasz. Nie masz pojęcia. Oddaj do mechanika. Nic nie przepalisz. Trzeba rozebrać gaźniki, sprawdzić rozrząd i ukł. zapłonowy. Starterem rozwalisz silnik.
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #12
                        Człowieku, jak się nie znasz to się nie bierz za robote... Daj komuś i bedziesz mega zadowolony ze działa i jest ok.
                        Widzisz, np. dla mnie ustawienie składu i synchro do dziś jest magią i za to sie nie biorę. Kazda inna czynność to pestka
                        Czasem lepiej wydać te 200zł na fachowa pomoc, bo jak chcesz teraz zaoszczędzić robiąc i niszcząc to pozniej wydasz dwa razy wiecej. Przemyśl sprawe na trzeźwo!

                        Komentarz


                          #13
                          JEEEST w tym logika !!!

                          A na poważnie to jak chcesz sam zrobić moto to zacznij trochę szukać po forum - na 85 % znajdziesz odpowiedź. Jeśli czasu, lub cierpliwości mało to Cię również naprowadzimy - tylko jakoś musimy się porozumieć (jak nie wiesz co to znaczy np. sprawdzić poziom paliwa to zwyczajnie dopytaj, ale bez spiny.)

                          Czytaj... pytaj ... A moto odwdzięczy się po trzykroć! This is
                          Ostatnio edytowany przez Gandalf; 3098.

                          Komentarz


                            #14
                            Siemka.
                            Dzięki za porady.(zero spiny).Nie chcę dawać znowu do mechanika bo taki kibel zrobili,że głowa boli.Mieli wymienić uszczelkę pod głowicą bo ewidentnie cylinder był mokry.Po ich serwisie płyn chłodz,.się leje.Filtra nie założyli jak należy(wiem że to nie łatwe bynajmniej dla mnie).Brakowało kilku śrub i wymienili dobrą żarówkę na dobrą(przejście na mase było i była zwara)..Dlatego wszystko na własną rękę chciałbym naprawić.
                            Teraz mam nowy problem,bo kraniki puszczają(3L wachy poszło w glebe) i pompa też mokra jest ale z tym sobie poradzę.
                            Już zmęczyła mnie ta tenera jak wczoraj zobaczyłem na yt typa co sprzedaje następną SP(napewno z ukrytymi wadami),a tak zapewniał że jest cyklistą a nie handlarzem
                            Jeszcze raz dzięki za info no i biorę się za nią
                            POZDRO

                            - - - Zaktualizowano - - -

                            Gaźniki rozebrałem,wyczyszczone na błysk(komory pływakowe,dolotowe i wylotowe,igliczki zamontowane poprawnie)a syf był okrutny..Czy gaźniki mogły się rozregulować w jakiś sposób pomimo że nie dotykałem żadnej śrubki?Za rozrząd się nie biorę bo nie mam pojęcia.Nawet nie wiem z której strony jest aparat zapłonowy więc na razie nie będę jej tam gmerał.Jak wspomniałem wcześniej zaparkowałem w garażu wszystko było cacy ale już nie odpaliłem jej
                            Pozdrawiam.

                            Komentarz


                              #15
                              Pewnie słabe aku i świece zalane (trzeba kupić nowe). Apartatu nie ma tu, jest prosta elektronika.
                              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X