Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

air box czyli jak go założyć i nie zwariować

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    air box czyli jak go założyć i nie zwariować

    Drodzy moi

    Czy macie jaki sprawdzony sposób w miarę szybki bezbolesny dla nerwów ridera na założenie cholernego filtra powietrza zwanego airboxem na gaźnik???

    Albo mam 2 ręce lewe albo na to jest jakiś patent. Wciskam to ustrojstwo na gaźnik to mi guma mocująca robi szczeline z jednej strony albo z 2. Mimo skręcenia obejmką.

    Pomysły rady??? Piwo wypiłem i dalej nerwy są.

    #2
    Wymień króćce na nowe, te mają już 20 lat więc mają prawo być twarde.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Wyciagnij gumy z airboxa-podgrzej je suszarką albo opalarką(nie przesadz),założ najpierw gumy na gazniki a potem wcisnij gumy w airbox-miałem twarde i pomogło -zajeło to moz z 5 minut
      Powodzenia

      Komentarz


        #4
        Generalnie pomaga też patent opisywany na forum (chyba Lukassa). Metalowe tulejki na gaźniki. Podnoszą gardziele. I łatwiej się nasadza.

        A gumy warto wymienić. To guma. Stara. I może zasysać lewe powietrze. Majątku nie kosztuje.

        Komentarz


          #5
          podziękował Panowie za pomoc. Opalarka się przyda. Robota od dupy strony ale jak nie ma wyjścia to jest wyjście.

          Komentarz


            #6
            He he, no tak, zawsze lepiej drutować niż robić jak trzeba a potem dziwota że nie można ustawić gaźników, styrzela, nierówno chodzi
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Junak - zmien motocykl na nowy - twoj ma juz 12 lat wiec ma prawo sie psuc
              Enduro nie klęka
              R 1100 GS '99 - limonka
              Pajero 3.2 DiD '03

              Komentarz


                #8
                Ja pie....Patrz a u mnie chodzi równo i nie strzela,jak to mozliwe?Faktycznie problem sprawdzić czy nie zasysa lewego powietrza-trwa to minutę.Nie widziałem większego malkontenta od dawnaCiągle coś nie tak...Pewnie że najlepiej kupić króćce nowe -nikt z tym nie dyskutuje.A jak juz kupisz to maruda powie że do hiper dakarowego sprzęta nie opłaca się nówek załozyć
                pozdrawiam marudę

                Komentarz


                  #9
                  Maruda pewnie dawno nie ruchała i dla tego taki malkontent

                  Pzdr Żabol
                  Enduro nie klęka
                  R 1100 GS '99 - limonka
                  Pajero 3.2 DiD '03

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez Żaba Zobacz posta
                    Ja pie....Patrz a u mnie chodzi równo i nie strzela,jak to mozliwe?Faktycznie problem sprawdzić czy nie zasysa lewego powietrza-trwa to minutę.Nie widziałem większego malkontenta od dawnaCiągle coś nie tak...Pewnie że najlepiej kupić króćce nowe -nikt z tym nie dyskutuje.A jak juz kupisz to maruda powie że do hiper dakarowego sprzęta nie opłaca się nówek załozyć
                    pozdrawiam marudę
                    He he lepszy malkontent od druciarza
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Jak zwykle masz rację

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X