Witam kolegów i mam mały problem ,przy prędkości o około 100km motor dostaje delikatnej wibracji ,coś takiego jak bym był podłączony do prądu i jest takie mrowienie na manetkach kierownicy i na całym motorze.Podczas długiej jazdy jest to bardzo uciążliwe. W tamtym roku tego zjawiska nie zauważyłem. Podczas zimy obniżyłem tereske za pomocą wydłużenia dogbonsow o 8mm.Może to ma jakiś wpływ na te wibracje.Proszę o jakąś podpowiedz ,może ktoś z was miał podobny problem.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
xtz 750 delikatne wibracjie przy prędkości okolo 100km.
Zwiń
X
-
Ja to niby już powinienem zapomnieć jak się jeździło st ale pięty bieg to przy 120 się dopiero wrzucało.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Nawet nie przyszlo mi do glowy, ze to moze byc na 5... :/
Ale faktycznie, moja tez miala taki zakres obrotow (chyba blizej 4 niz 4,5 k) ze wibrowala, ale zgodnie z radami z tego forum staralem sie ja krecic troche wyzej i rzadko to wystepowalo ;-)Pzdr!
prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde
Komentarz
-
Zamieszczone przez Cooba Zobacz postaCzesc, miałem identyczne objawy - mrowienie pojawialo sie przy ok 4,5 k obr/min.
Problem rozwiazuje montaz ciezarkow na koncowkach rekojesci kierownicy.
Pozdrawiam
Kuba
Komentarz
-
Przy mojej malej teresce gdzie jeden gar wibruje jeszcze mocniej zamiast seryjnych 90 gramowych ciężarków wytoczyłem sobie nowe po 150 g co sprawę rozwiązało. Dodatkowo ponieważ wywaliłem gumy z podnóżków to by stopy nie były przesadnie masowane przykręciłem od spodu ołowiane ciężarki po 300 g. Wprawdzie Moto teraz jest cięższe o całe 600 g ale przy długich przelotach znacznie przyjemniejsze.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
W zasadzie są dwa powody silnik z napędem i układ jezdny. Silnikowo to bebechy czyli jakieś luzy w układzie korbowo-tłokowym, zużyte lub źle ustawionego wałki
, łańcuchy( i rozrządu),mogą tez być to poluzowane elementy mocujące silnik. Układ jezdny czyli centryczność i wyważenie kół, stan opon itd. Czasami wibracje są od łożyska w kole.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
Komentarz