Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

drgania w ST

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] drgania w ST

    witam wszystkich tenerowiczów. mam taki dziwny problemik. może to nic nadzwyczajnego ale zaczyna mnie troszkę wkurzać. od czasu kiedy założyłem tłumik przelotowy micron wszystko zaczęło dosyć głośno drgać?? wszystkie plastiki trzeszczą również odczuwalne drgania na ramie i kierownicy normalnie jakby wózek się rozpadał. czy to możliwe, że zmienił się troszkę stopień sprężania?? olej niedawno wymieniałem i wszystko gra. podziękowania z góry za info

    #2
    Stopień sprężania jest wartością stałą i nie mógł się zmienić. Co najwyżej ciśnienie sprężania, ale i to wątpliwe. Może nowy tłumik wpada w jakiś rezonans i wibruje?
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Myślę,że skoro tłumik jest przelotowy to i powietrze przechodzi przez airbox inaczej,jeżeli zostawiłeś standartowy filtr.Jest też kwestia doboru dysz do takiego tłumika,wszystko razem może zmieniać prędkości przepływu w dolocie i stąd te odgłosy?
      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

      Komentarz


        #4
        zgadzam się, że stopień jest zawsze taki sam (przejęzyczenie). być możliwe. jeszcze spróbuję wymienić filtry na k&n. to znaczy zdaję sobie sprawę, że trzeba napewno regulować gaźniki i do tłumika i do filtrów powietrza ale nie dam moto jakiemuś łosiowi tutaj co niema pojęcia co robi. oddałem tu moto do serwisu yamahy na wymiany wszystkich płynów łącznie z olejem i okazało się, że nic nie zostało wymienione, a moje płyny i olej poprostu wzieli skur..
        Ostatnio edytowany przez lech26; 73.

        Komentarz


          #5
          tylko że to nie tłumik. silnik ma mocne drgania jakby maiał większe sprężanie. wiem ze szkoły, że układ wydechowy musi nie tylko wyciszać pracę silnika ale i również trzymać ciśnienie spalin. a co jeżeli niema tego ciśnienia w układzie?? czy to coś zmienia??

          Komentarz


            #6
            Przy przelotowej końcówce może wytworzyć się za duże podciśnienie w wydechu a przy dośc dużym kącie współotwarcia zaworów jaki jest w tym silniku bilans robi się ujemny i cały dolot wpada w rezonans tzn przepustnice,zawory airbox,względnie spaliny mogą się cofać ale efekt będzie ten sam
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #7
              zmieniłem filtry powietrza i okazało się, że serwis wcale ich nie wymienił i były już czarne. po wymianie jest dużo mniej drgań

              Komentarz

              Pracuję...
              X