Jako ze jestem nowy jak cos nie tak niech moterator ten temat przeniesie w inny dział, problem moto zastane 2 lata, kreci wolno rozrusznikiem ,nie pali. Co odkręcić żeby mieć dostęp do gaźników ? boczne czase? rok 94. Proszę o pomoc .
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Problem z odpaleniem
Zwiń
X
-
Musisz odkręcić boczki przód od zbiornika i tył żeby zdjąć kanapę. zakręcić kraniki i odkręcić zbiornik dwie śruby pod kanapą i cztery od strony półek i go podnosisz.
W kwestii wolnego kręcenia to jesteś pewien że masz dużo prądu? może być za mało na kręcenie i porządną iskrę.
Druga sprawa to weź otwórz zbiornik na kranikach nastawionych na rezerwę, przyłóż usta do wlewu i mocno dmuchnij żeby przepchnąć paliwo do gaźników.
-
Tak wiec sprawa wygląda nastepujaco ,dalej czekam na klucz do świec zamówiony w serwisie motocyklowym, jednak coś mnie podkusiło żeby rozebrać i zobaczyć w jakim stanie są te membrany w gaźniku. Guma wygląda jak stopiona rozpuszczona ,przez jakieś srodki chemiczne nie porwana. Może była to działalność plaków wpuszczanych w celu zapalania przez handlarza , coś musiało tak zeżreć . Tak więc jestem na etapie szum ,może są zamienniki ? lub gaznik używke stan dobry, jak by ktoś coś, proszę o info .
Komentarz
-
Może się okazać że membrany to nie wszystko. Jak by się okazało że gaźnik wymaga większej ingerencji czyli: membrany (na pewno), iglice, kominki (rurka emulgacyjna chyba tak się to nazywa), iglice od ssania, zaworki iglicowe i uszczelki to jak to wszystko zsumujesz to opłaca się wziąć nowy gaźnik. Różnica jest ze 2 stówy na jego korzyść. A i nie daj sobie wmówić że da się membrany od DR Big-a wrzucić bo się nie da. Obwód przy przepustnicy jest ok ale przy wieczku trzeba mieć już zdolności chińskiego ginekologa żeby je równo założyć.
Komentarz
Komentarz