Witam od wakacji tego roku jestem posiadaczem tenerki xtz 660 92r.
Mam taki problem póki było ciepło motocykl odpalił bez problemu. Nadeszła zima odstawiłem ją do garażu i po jakimś miesiącu stania w garażu przy +3 stopniach ciepła nie chciała zapalić po meczylem ją parę minut i zapaliła. Lecz problem nie znikł za każdym razem jak chce ją odpalić na zimnym silniku po tygodniu czasu trzeba ja męczyć dłuższą chwilę żeby zapaliła. Czy to już pora na remont silnika? Czy są jakieś inne powody przez które nie chce odplic?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Mam taki problem póki było ciepło motocykl odpalił bez problemu. Nadeszła zima odstawiłem ją do garażu i po jakimś miesiącu stania w garażu przy +3 stopniach ciepła nie chciała zapalić po meczylem ją parę minut i zapaliła. Lecz problem nie znikł za każdym razem jak chce ją odpalić na zimnym silniku po tygodniu czasu trzeba ja męczyć dłuższą chwilę żeby zapaliła. Czy to już pora na remont silnika? Czy są jakieś inne powody przez które nie chce odplic?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
problem jest z reguły w zasilaniu silnika a nie w nim samym. Po takim dłuższym postoju odparowuje paliwo z komory w gaźniku i nie ma na czym zapalić.. Ponieważ układ jest z pompką a gaźnik nie ma plywaczka do zalewana to trza kręcić. Powody są różne. Zatkany odpowietrznik w korku, filterek w kraniku, membrana w samej pompie, sparcialy wężyk od podcisnienia uruchamiający pompę. Jest zima i dużo czasu to po kolei sprawdzaj. Remontu kapitalnego póki co nie rób
Komentarz