Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wysoki błotnik i pokrywa schowka.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Wysoki błotnik i pokrywa schowka.

    Witam.
    W mojej dużej Tenerze, chciałbym zamontować przedni błotnik od crossa. Posiadam takowy od jakiegoś KTM'a. Pewne jest, że trzeba będzie go przyciąć, ale to nie stanowi problemu. Problem stanowi mocowanie owego błotnika. Kolega w Afrykańskiej ma taki założony, lecz Africa ma w półce dolnej dwie dziury z gwintem M6. Tereska nie ma, a wiercić i gwintować to strach. Dodatkowo przeszkadza trójnik i wężyki hamulcowe.
    I teraz zwracam sie do was z prośbą. Czy ktoś zastosował takie rozwiązanie błotnika w swojej Teresce, lub wie jak go zamocować ?
    Myślałem o przykręceniu odpowiednio wygietego płaskownika, lub kątownika, ale mam watpliwości związane ze stabilnością całej konstrukcji.
    Zastanówmy sie wspólnymi siłami i może jeszcze ktoś z tego rozwiązania skorzysta. Pewnie dłubania będzie dużo, ale bez wątpienia Tenera zyska na urodzie.

    Druga sprawa wygląda tak. Byłem dziś po lasach polatać, przejechałem ładnych paredziesiąt kilometrów. Po przyjeździe do domu, zorientowałem sie że niewiedzieć czemu, pokrywa schowka gdzieś znikła.
    I pojawia sie kolejne pytanie. Gdzie można zanabyć taką pokrywke, lub ktoś ma taką, za nieduże pieniądze odsprzedać?

    Dzięki za odpowiedzi. Alohaa

    #2
    Dostanie pokrywki schowka/ klapki bagażnika graniczy z cudem Co do wysokiego błotnika, jest kilka ST na forum, kóre mają cosik takiego, więc koledzy pewnie zabiorą głos.
    sigpic
    "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

    "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

    Komentarz


      #3
      Do posiadaczy wysokich błotników

      Czy pomoże ktoś zdjęciem mocowania wysokiego błotnika ?
      Trójnik zmienialiście na inny ?
      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

      Komentarz


        #4
        Następny chce zasrać gaźniki błotem z koła,
        pogadajcie z czeczenem albo trocinem, oni mają wysokie błotniki, czeczenowi już kilka razy dźwignia ssanie odmówiła posłuszeństwa, airbox w góre i jazda, a wystarczy po prostu założyć inną ładnie się czyszczącą oponę.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Łanie czyszcząca się opona tez musi mieć gdzie się oczyścić. A osłona gaźników czy co tam jeszcze jest nie może być zbytnio skomplikowana.
          Oczywiście sens takiego błotnika wyłącznie gdy dużo się lata po grząskim terenie.

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
            Następny chce zasrać gaźniki błotem z koła,
            Dobrze powiedziane Tez myslalem o tym, zemy takie cos zamontowac, ale jesli sa takie problemy to narazie poczekam

            Kamyk
            ER5 -> SV650K3 + ST XTZ750 '89

            Komentarz


              #7
              olać to ja dużo po błocie nie latam ale mi pasuje do malowania
              dzisiejsza produkcja Szpaka
              odpowiedni element (plaszka + uchwyt do błotnika) w org otwory pod trójnikiem,
              trójnik na dystansie lekko do przodu
              przeróbka bezinwazyjna - można wrócić do oryginału.... jedynym problemem są orginalne kierunkowskazy, bo haczą będziemy je motać w dziury

              309228_376634209074883_1958183873_n.jpg

              376595_376634565741514_1697585004_n.jpg
              ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
              FB: http://www.facebook.com/kamilltee

              Komentarz


                #8
                coś takiego znalazłem ale widze że już sobie poradziłeś

                Komentarz


                  #9
                  Ja mam tak zrobione, oczywiscie przewody w oplocie dwa idą od pompy



                  Ostatnio edytowany przez trocin; 48.
                  Enduro nie klęka
                  R 1100 GS '99 - limonka
                  Pajero 3.2 DiD '03

                  Komentarz


                    #10
                    a co myslicie o czyms takim jak jest w xt? jest sens cos takiego modzić żeby błotnik był dzielony

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez Janas_WaWa Zobacz posta
                      coś takiego znalazłem ale widze że już sobie poradziłeś
                      "urwało się oczko temu misiu ?"

                      - - - Zaktualizowano - - -

                      Trocin to rozwiązał najlepiej bo trójnik - a szczególnie przewody idące w dół stanową największy problem
                      u mnie błotnik wysuniety jest na max do przodu, więc przewody wchodzą jeszcze w tym węższym odcinku błotnika

                      Blaszka jest przykręcona najpierw lewą śrubą (patrząc w czasie montażu) w której łbie warto zrobić otwór na bolec ustalający trójnika który wchodzi w ten otwór... co ciekawe otwór jest gwintowany oryginalnie. Następnie trójnik jest przykrecony prawą śrubą (pod trójnikiem dystans na jakieś 0,5 cm).
                      Śruby wchodzace w błotnik są przyspawane do blachy, odkręca się nakrętki od spodu błotnika.

                      Problemem są kierunkowskazy - zamierzam wsadzić w dziury jakieś od skutera - tak miał właśnie nasz gość... Italiano.

                      Ostatnie zdjęcie - wg mnie może się zapychać.
                      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                      Komentarz


                        #12
                        Kierunki tez mam zmienione na mniejsze okrągłe elastyczne - są wyżej i bliżej owiewki
                        Enduro nie klęka
                        R 1100 GS '99 - limonka
                        Pajero 3.2 DiD '03

                        Komentarz


                          #13
                          a ktoś może takie wkładał ?


                          przy okazji błotnik podcięty jak z czasów Dakaru
                          ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                          FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X