Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Zawsze filmiki przekłamują ale i tak słychać że na wolnych obrotach bulgoczący basik jest fajny.
Jeśli właściciel jest zadowolony operacje można uznać za udaną.
Kwesta teraz jak na trasie się sprawdzi, czy nie będzie zbyt męczące na wysokich obrotach.
Nie bedzie, jestem przyzwyczajony do przelotowego Marvinga w 660 zalozylem na probe wczesniej do ST przelotowego Scorpiona - to byl dzwiek... poezja... ale 4 paki za niego bym musial dac... moze i bym go wzial, ale moj ori wydech modified by trocin na razie daje rade
Enduro nie klęka
R 1100 GS '99 - limonka
Pajero 3.2 DiD '03
Dol jest teraz lepszy - fura idzie na 1 na gume z gazu w pion bez zajakniecia ale znaczacy wplyw na to ma zapewne wymiana filtrow powietrza i zrobienie zaworów
Enduro nie klęka
R 1100 GS '99 - limonka
Pajero 3.2 DiD '03
Witam koledzy planuje zrobić jak koledzy wyzej opisali z tym tłumikem zeby był bardziej basowy te otwory w około wydechu link nr 1 tylko nie wiem czy mam całkiem obciąć to koncówkie co wystaje z łumika link nr 2 czy tulko ją troche skrucić,przyciąć nie wiem może tylko od samego dołu jej skrucić, a może od góry?
przede wszystkim za niskie jałowe obroty
odgłos jest ok, ja bym radził nie zmieniać już na głośniejsze bo potem będziesz szukał oryginalnego tłumika
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
znaczy co ?mam jej podnieść obroty jałowe czy powinienem więcej kręcić na jałowym dla lepszego echa z tłumola , otóż kolego sympatyczny dostałem dwa tłumiki jeden jest oryginał cud malina a ten z filmiku był trochę w gorszym stanie i mogłem sobie pozwoli go trochę z tuningować on podobno był trochę głośniejszy od oryginału ale nie sprwadzałem tylko odrazu wiercenie,cięcię i test na pewno w realu inaczej jest jeszcze słychac niż na filmie -------(ale od biedy może być jak to powiedział żona)
Marcinowi chodziło o za niskie obroty jałowe, czyli podnieść. Zobacz ile jest w serwisówce.
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
moim zdaniem jałowe ustaw na 1300 obr, przy dodawaniu gazu słychać stuk po prawej stronie, tak jak czeczen napisał łańcuch rozrządu albo kosz sprzęgłowy, tak czy inaczej trzeba rozebrać, wyjąć na początku napinacz, sprawdzić ile ząbków zostało, jeśli będzie ok zdjąć dekiel i zobaczyć do sprzęgła.
Jak to zrobić? Normalnie, o napinaczu rozrządu masz w temacie Bartasa o regulacji zaworów, dekiel sprzęgła - kilka srub i zdjęty ale do tego kolektory, pompa cieczy, pedał hamulca i kilka innych rzeczy więc miłej nauki, pamiętaj tylko o jednym, jak się ktoś uczy to zawsze coś spier..li, powodzenia.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
ok jakoś może ogarnę ten napinacz rozrządu jak nie to pogadam z kumplem razem napewno coś zmajstrujemy a co do obrotów to mam tak 1100-1200 to troche je zwiększyć? myślałem że mają byc jak najmniejsze
Komentarz