Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wysoki błotnik do 660 (3YF)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Wysoki błotnik do 660 (3YF)

    Czesc, ma ktoś moze patent, pomysł od czego moznaby zaadaptowac wysoki błotnik do XTZ 660 jednolampowca.?

    Domyslam sie ze nie bedzie to plug and play montaz, ale nasuwa sie pytanie czy jest cos co nie bedzie haczyc o kolektor lub kolidowac w inny sposob z motocyklem.

    Oczekiwany efekt

    Screenshot 2025-04-04 at 19-56-54 xtz 660 w DuckDuckGo.png

    #2
    Kiedyś Włosi z Belgardy mieli takie rzeczy do xt,xtz i tt a u nas Louis to sprowadzał chyba. Najprędzej właśnie z xt 600 powinno podejść bo uklad ramy i silnika podobny. W 660 przy błotniku jest ten łącznik usztywniający teleskopy i trzeba może by go przenieść
    Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
    Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

    Komentarz


      #3
      Kiedys pewnie to bylo,ale kto teraz pamieta o xtz 660 ktore nie jest porzadanym motocyklem

      Dzieki, no wydaje sie ze to bedzie kupowanie w ciemno, czyli cos od XT 600 na pierwszy ogien.

      Komentarz


        #4
        Application: XTZ660, XTZ750  XTZ KEDO Front Fender Jack-Up Kit Mounting of the mudguard directly on the lower yoke; suitable for all common Enduro front fender (if necessary, order at the same time) The use of an additional front fender strut is recommended to ensure driving stability at higher speeds Supplied with small parts and mounting instructions Fits all XTZ660 & XTZ750 models
        Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
        Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

        Komentarz


          #5
          Zamodelujemy... ;-)
          image.png
          Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!

          Komentarz


            #6
            Modele i rzezby pozniej a wpierw poszukiwanie ostrego kaczego błotnika

            A pozniej zastanawianie sie co dalej, podejrzewam ze pomimo ze ten wysoki ma charakter to, w zwyklej jezdzie wszytko leci na silnik i kolektor, wiec niski błotnik wraz z wzmocnieniem lag zostanie ,ew bedzie podciety.

            Komentarz

            Pracuję...
            X