Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Krzywa Kiera

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Krzywa Kiera

    Witam, jako że ostatnio zaliczyłm kilka gleb w nowym sezonie . podsumowanie jest takie że ostatnia gleba na żwirze i minimalnie skręciła mi się kieronica w lewą stronę, ale nie sama kierownica jako element tylko żeby jechać prosto trzeba ją minimalnie skręcać w lewo.

    MOże ktoś podsunie rozwiązanie co odkręcić aby była prosta.

    Wielkie dzięki za pomoc

    #2
    Zobacz, czy to na gumach przy półce jest krzywo, jelci tak to zaprzyj przednie koło o coś stabilnego i "wyprostuj kierownicę". Jeżeli półki się nie zgadzają ze sobą, to popuść lekko śruby trzymające lagi w półkach, wtedy się samo ułoży.
    hominis est errare, insipientis in errore perseverare
    Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

    Komentarz


      #3
      Przesunęły Ci się lagi w półkach albo kierownica na mocowaniach do górnej półki.

      Komentarz


        #4
        Rozwiązania siłowe są najlepsze
        Koło w prawo i naciągnij "przez siłe " aż wróci

        Ewentualnie poluzuj lagi w półkach noże tam się coś przesuneło

        Komentarz


          #5
          też tak miałam dokładnie tak jak piszą, zapewne nic poważnego, tylko naprostować siłowo lekko luzując mocowania

          Komentarz


            #6
            glebie jeszcze po kilkadziesiąt razy na wyjazd, więc wiem co piszę... za pierwszym razem panikowałem, że lagi pokrzywiłem, teraz już się przyzwyczaiłem
            hominis est errare, insipientis in errore perseverare
            Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

            Komentarz


              #7
              wielkie dzięki panowie. Metoda Siłowa zdała egzamin. Jak to piszeci pierwszy raz panika reszta chyba rutyna .

              Jak odbiorę gmole z malowania to chociaż plastyky nie ucierpią

              Komentarz


                #8
                Ja nigdy nie mam pewności czy skręciłem prosto czy nie - wtedy pomocne są dwie poziomice, lub profile kwadratowe. Jeden przykładamy równo do dolnych goleni, przez szprychy, drugi pomiędzy półkami. Jedna osoba trzyma wszystko na środku, łącznie z kołem, a druga siada za kierownicą i ustawia tak żeby jeden i drugi koniec profili pokrywał się z dolnym. Po takiej operacji golenie są w tej samej płaszczyźnie co półki, więc jeśli wszystko jest proste to koło jest na środku. Reasumując nie ustawiam, żeby koło było prosto, tylko żeby lagi były proste względem siebie - koło samo z siebie będzie na środku.

                Komentarz

                Pracuję...
                X