Witam.Przygotowując motocykl do sezonu spędziłem trzy wieczory w garażu i oto efekt,jeszcze tylko rozporka i malowanie.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Wydumka Gmole
Zwiń
X
-
Niestety ale nie masz się czym chwalić,
do pierwszej gleby bo i tak plastiki pójdą w pi..du.
Jak byś zrobił coś na wzór drakuli to szacunek by był, a tak to lipa panie ale przynajmniej miałeś zajęcie
powodzenia.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
-
Zamieszczone przez sulik Zobacz postaa kolega Marcin widzę wszystko negujeBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Mam małe gmole z których ty jak się domyślam zaczerpnąłeś pomysł w mojej Tenerze są wykonane z grubszych rur na grubych wspornikach i z poprzeczką łączącą obydwa gmole idącą przed chłodnicą ale po iluś tam glebach są już przygięte tak że nawet prostowanie nie pozwala na powrót do pierwotnego wyglądu a podstawowa wada takiego kształtu to podczas kontaktu z matką ziemią działają one jak spychacz i wbijają się w nią przez co zaczynają się przesuwać i giąć zgniatając boczne plastiki. Ty zrobiłeś je z delikatnego materiału podczas przyziemienia one nic nie ochronią złożą się przy byle parkingówce i narobią więcej szkody, Skorpion ma rację, lepiej zdjąć plastiki i jeździć bez nich niż zabezpieczać je imitacją gmoli. Z dostępnych obecnie na rynku gmoli te Drakulowe wyglądają najlepiej i są bardzo przystępne cenowo aczkolwiek nikt z forumowiczów nie miał jeszcze sytuacji w której mógł sprawdzić ich działanie więc nie wiadomo jak są skuteczne. Jedna niedogodność już jest znana, niech ktoś spróbuje przy zamontowanych Drakulowych gmolach przekręcić kraniki na rezerwę w czasie jazdy, zadanie nie do wykonania nawet w lekkich krosiakowych rekawiczkach.
Komentarz
Komentarz