Jasne
bez urazy. Trochę jeszcze podpowiem. Teikei jest wredny i trudny w regulacji. Nie tyle z racji konstrukcji co bardziej wieku. Zacznij od kontroli ośki bo jak są luzy to do ładu nie dojdziesz. Skoro to ma być tlumik przelotowy to musisz zmienić skład mieszanki, pokombinować z poziomem , z luzami na zaworach , mozna z filtrem, czasami ze świeczką. Do strojenia gaźnika moze być konieczna specjalna świeca tzw. colortune gdzie regulacji dokonujesz na podstawie koloru płomienia w cylindrze podczas pracy silnika. Zanim to ogarniesz stracisz sporo czasu i pieniędzy ale jezeli Moto jest w dobrym stanie to warto bo to wdzięczne i pancerne sprzęty. Bon Chance 😁
bez urazy. Trochę jeszcze podpowiem. Teikei jest wredny i trudny w regulacji. Nie tyle z racji konstrukcji co bardziej wieku. Zacznij od kontroli ośki bo jak są luzy to do ładu nie dojdziesz. Skoro to ma być tlumik przelotowy to musisz zmienić skład mieszanki, pokombinować z poziomem , z luzami na zaworach , mozna z filtrem, czasami ze świeczką. Do strojenia gaźnika moze być konieczna specjalna świeca tzw. colortune gdzie regulacji dokonujesz na podstawie koloru płomienia w cylindrze podczas pracy silnika. Zanim to ogarniesz stracisz sporo czasu i pieniędzy ale jezeli Moto jest w dobrym stanie to warto bo to wdzięczne i pancerne sprzęty. Bon Chance 😁
, OK , dzięki za poświęcony mi czas i dobre rady. W razie problemu mogę piać do Ciebie na priv ? bo tu się zrobiło nie na temat, i pasowałoby zmienić dział.
Komentarz