Na wstępie powiem, że szukałem ale nie znalazłem takiego tematu i nawet nie wiem czy dział dobry, ale zasugerowałem się słowem "linki" w opisie działu, a rolgaz jest już bardzo blisko linek
Mam pytanie odnośnie do rolgazu. Otóż plastik pod gumową manetką ma taki jakby kołnierz, który ogranicza możliwość głębszego wsunięcia rolgazu na kierownicę (niebieska strzałka na zdjęciu). Niestety w efekcie guma wystaje kilkanaście mm. Moje pytanie brzmi czy mogę ten kołnierz obciąć i wsunąć całość głębiej na kierownicę bez ucinania gumy czy jednak lepiej uciąć gumę (będzie brzydko wyglądało
)? Nie mam pojęcia jaki to będzie miało wpływ na pracę rolgazu dlatego pytam bardziej doświadczonych. Czysto teoretycznie jak wsunę głębiej to ten kawałek gumy, pod którym nie będzie plastiku, może haczyć o kierę, ale zawsze mogę tam wsunąć kawałek plastikowej rurki i niejako przedłużyć ślizgającą się po kierownicy powierzchnię.
Nie przeszkadzało mi to do tej pory i przywykłem do szerokości manetek, ale chcąc założyć aluminiowe handbary czy nawet końcówki kierownicy coś muszę z tym zrobić i waham się czy ciąć ten plastik czy gumę bo to niejako jedna szansa, że albo będzie ok albo coś spartolę i zaraz będę rolgazu szukał
IMG_20180731_181453_LI.jpg

Mam pytanie odnośnie do rolgazu. Otóż plastik pod gumową manetką ma taki jakby kołnierz, który ogranicza możliwość głębszego wsunięcia rolgazu na kierownicę (niebieska strzałka na zdjęciu). Niestety w efekcie guma wystaje kilkanaście mm. Moje pytanie brzmi czy mogę ten kołnierz obciąć i wsunąć całość głębiej na kierownicę bez ucinania gumy czy jednak lepiej uciąć gumę (będzie brzydko wyglądało

Nie przeszkadzało mi to do tej pory i przywykłem do szerokości manetek, ale chcąc założyć aluminiowe handbary czy nawet końcówki kierownicy coś muszę z tym zrobić i waham się czy ciąć ten plastik czy gumę bo to niejako jedna szansa, że albo będzie ok albo coś spartolę i zaraz będę rolgazu szukał

IMG_20180731_181453_LI.jpg
Komentarz