Hej, kolejna sprawa która "wyszła" po ziemie... Po naciskaniu klamki sprzęgła nie wraca do pierwotnej pozycji, tak jakby linka nie odbijała, muszę ręcznie dociągnąć element metalowy ze sprężynką trzymający linkę przy pokrywie sprzęgła, żeby odbiła. Myślałem, że to tylko kwestia linki do wymiany albo nasmarowania, gdyby nie to, że po wrzuceniu jedynki ze wciśniętym sprzęgłem, koło od razu się kręci, naciskam klamkę i nic się nie dzieje - koło się nie zatrzymuje. Pytanie czy problem leży tylko w lince, czy jakaś grubsza sprawa pod pokrywą się dzieje? Pytam bo nie mam pojęcia co się mogło stać, a może to znany problem. Pzdr.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Linka sprzęgła - nie wraca klamka sprzegła
Zwiń
X
-
Linkę spróbuję przesmarować, prowadzenie jej jest w porządku. Co do samego sprzęgła to spróbowałem z kołem na ziemi, i w momencie wbicia jedynki to od razu motocykl rusza (klamka sprzęgła oczywiście wciśnięta na maxa) kilka razy tak spróbowałem do zduszenia silnika. Gazu nie dodawałem bo nie widziałem sensu.
Komentarz
-
Możesz łatwo zdjąć linkę z dźwigienki sprzęgła i zobaczyć jak pracuje linka w pancerzu.
Sprężyny sprzęgła są tak mocne, że nie wierzę, by nie wracały po uwolnieniu dźwigienki.
Bardziej stawiałbym, że masz za duży luz na lince i nie wyprzęglasz do końca - dlatego sprzęgło ciągnie, a dźwigienka nie wraca (bo np. linka blokuje).
Spróbuj maksymalnie skasować luz na lince.Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!
Komentarz
-
odstawiam że masz pokrywę do zdjęcia... jak dla mnie po opisie poszło połaczenie ośka-dźwignia...ośka-zębataka ( z tego co pamiętam to chyba na wielowpuście jest)
w pierszym przypadku łatwo zobaczysz.. wypnij linkę i napnij ręką , jak się uda to już pierwszy znak że coś poszło... lub jakimiś szczypcami i zobacz czy dźwignia z ośką chodzi . jak nie to już masz usterkę. a jak chodzi to pokrywa do zdjęcia i to samo na zębatce...
8164380d460b809a32195b129481.jpg
000000224469-2-big.jpg
tak czy siak , czy to Lis ma rację czy Ja, to rozepnij linke na dole i przez dźwignie możesz spradzić poprawne działanie szrzęgła i wykluczyć już coś...Ostatnio edytowany przez Pawloo78; 4828.
Komentarz
-
Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz postaNiech zgadnę, motul 5100
Komentarz
-
Zamieszczone przez Lucjan Zobacz postaCo by nie zakładać nowego tematu. Czym smarujecie linki ?Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez dex Zobacz postaMarcin, czytaj ze zrozumieniem.
Pytanie jest "czym" a nie "czy"
fakt, ale teraz już nie wiem czy nie doczytałem czy nie zrozumiałemBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz