Jako, że powoli zaczyna się preludium powiększania pojemności i przy okazji robienia głowicy, chciałem zapytać tych bardziej oblatanych jakie regulacje gaźnika należałoby zrobić? Chciałbym potwierdzic przypuszczenia.
Większa pojemność czyli należy dać więcej mieszanki, prawda? Po operacji ilość powietrza będzie zwiększona, a wydatek paliwa pozostanie bez zmian. Czyli co regulować w gaźniku? Poziom paliwa jest raczej niezmienny, dyszami raczej nie będę się bawił, czyli zostaje iglica i śruba składu mieszanki. Śrubę składu mieszanki wykręcic trzeba, a iglicę podnieść o jedno oczko do góry?
Ponieważ na wysokich obrotach nie jeżdzę, to maksymalnie wysunięta iglica mnie mało obchodzi (znaczy się powyżej 4,5 mało kiedy się zapuszczam).
Dobrze rozumuję?
I przy okazji drugie pytanie. Gdzieś można nabyć iglice, rozpylacze, zaworki ssania i membrany air cut (chwila, a to występuje w ogóle w gaźnikach ST?)? Wiadomo oryginały tak, a zamienniki?
Większa pojemność czyli należy dać więcej mieszanki, prawda? Po operacji ilość powietrza będzie zwiększona, a wydatek paliwa pozostanie bez zmian. Czyli co regulować w gaźniku? Poziom paliwa jest raczej niezmienny, dyszami raczej nie będę się bawił, czyli zostaje iglica i śruba składu mieszanki. Śrubę składu mieszanki wykręcic trzeba, a iglicę podnieść o jedno oczko do góry?
Ponieważ na wysokich obrotach nie jeżdzę, to maksymalnie wysunięta iglica mnie mało obchodzi (znaczy się powyżej 4,5 mało kiedy się zapuszczam).
Dobrze rozumuję?
I przy okazji drugie pytanie. Gdzieś można nabyć iglice, rozpylacze, zaworki ssania i membrany air cut (chwila, a to występuje w ogóle w gaźnikach ST?)? Wiadomo oryginały tak, a zamienniki?
Komentarz