Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nierówna praca?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

[750] Nierówna praca?

Witam. Mam pytanko. Czy wasze ST po rozgrzaniu, chodzą równo jak Szwajcarski zegarek?
    Wymieniłem króćce gaźników, świece, fajki, przewody wysokiego napiecia, skład mieszanki jest ustawiony metodą prób i błedów, według koloru świec, czyszczenie gaźników i synchro też ok.
    Jestem zielony już i mam dosyć!! Moto ciągnie normalnie, wkręca sie, nie kicha, nie prycha, ale k...rwa chodzi nie równo, przebiera.
    Denerwujące jest to strasznie, tym bardziej że AT kumpla chodzi jak zegarek.
    Za wszystkie podpowiedzi, będe dozgonnie wdzięczny. A i piwo postawie przy okazji.
    Pozdro.

Moja chodzi, jak to opisałeś " jak szwajcarski zegarek" nawet na zimno. Często odpala tylko na jednym garnku, ale po chwili dołącza drugi i na delikatnym ssaniu pracuje równiutko dopóki nie nabierze wystarczającej temp. żeby nie zgasnąć bez ssania, czyli po ok 2-3min. bez jazdy. Później można kieliszek wódki na silniku postawić i kropla się nie uroni. Opisz dokładnie jak wygląda praca Twojej. Nie równo, to znaczy wypadają zapłony i do tego zbiera obroty? Może masz już kompresję niską? Duży przebieg ma moto? Sprawdź jeszcze pompkę paliwa. Może podaje za mało na niskich obrotach, przez co po chwili zubaża się mieszanka i rosną obroty. Wkręcając silnik na obroty, zwiększasz podciśnienie w komorze i pompka więcej paliwka pompuje, przez co objawy ustają. Podłącz może na próbę butelkę umieszczoną nad gaźnikami, po zdjęciu zbiornika oczywiście, albo jeśli masz, jakąś inną pompkę, elektryczną np.

Komentarz