Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Falujące obroty, nierówna praca silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Falujące obroty, nierówna praca silnika

    Cześć,
    Mam problem z obrotami na biegu jałowym w XTZ 1200, dość mocno falują do takiego momentu, że motocykl potrafi czasami zgasnąć. Do tej pory zrobiłem synchronizacje, czyszczenie wtrysków w ultradźwiekach, wymiana świec, jest ciut lepiej aczkolwiek obroty nadal falują ale już mniej. Moto ma przejechane 113k km ciśnienie na na tłokach 6bar.
    Czy macie jakiś jeszcze pomysł co można sprawdzić?

    #2
    Te 6 barów to nędza.Zacznij od luzów zaworowych i sprawdzenia szczelności samych zaworów.

    Komentarz


      #3
      Nędza, ale w normie...
      Popatrzyłbym na przepustnice powietrza - poz.13:
      XZ1200_.jpg

      Komentarz


        #4
        powietrze, gdzieś jest nieszczelność na podciśnieniu i dlatego nie może wyrównać obrotów jałowych
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Wszystkie doloty sprawdzone, była jedna guma uszkodzona. Przepustnica wyczyszczona. Dodatkowo pojawiła się dziwna sprawa przy schodzeniu z obrotów podczas jazdy w przedziale 4-3k obr/min zapadła się i zaraz gaśnie Check. Pod kompem nie pokazuje żadnego zapisanego błędu.
          Ostatnio edytowany przez Orlik85; 7892.

          Komentarz


            #6
            No to odczytaj ten chwilowy błąd.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
              No to odczytaj ten chwilowy błąd.
              Pisałem wyżej po podpięciu nie pokazuje żadnego zapisanego błędu bynajmniej tak mi przekazał mechanik.
              A mam jeszcze jedno pytanie orientuje się ktoś gdzie jest umiejscowione złącze o ile takowe jest do sprawdzenia ciśnienia na pompie olejowej? A jeżeli nie ma to gdzie sie najlepiej wpiąć żeby ją sprawdzić.

              Komentarz

              Pracuję...
              X