Witam was koledzy . Mam pytanie a mianowicie , do jakiej wysokosci podnosi wam sie wskaźnik temperatury ( nie ile ma stopni tylko jak wysoko wskaźnik) przy normalnej jezdzie poza terenem zabudowanym ? u mnie wskaźnik raz tylko podniósł sie do połowy kiedy jedziłem zwiedzając pola na 2 zadko na 3 , ale jak tylko wyjade na ulice i troche szybciej przegonie tereske wskaźnik odrazu opada i lezy i dlatego nie wiem czy tak ma byc , czy motocykl jest nie dogrzany , jesli to cos zmieni to czujnik ten mam od fzr 600 ,jest identyczny tylko własnie nie wiem czy odczyt ma tez identyczny tzn opornosc .
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
temperatura pracy silnika xtz 750
Zwiń
X
-
U mnie również podnosi się na asfalcie do 1/4 skali, ale tylko w cieplejsze dni. Jeśli temp zewnętrzna nie przekracza 15 st.C to i o 1/4 skali ciężko.
Czasami mam wrażenie, że termostat się za wcześnie i za bardzo otwiera, ale jest całkiem nowy, jednak od TICO. Kiedy na dworze jest do 10st.C to czasami wcale się nie podnosi.
Wentylator u mnie włącza się kiedy wskazówka wejdzie wyraźnie na czerwone pole, ale takie rzeczy tylko w Erze, albo na postoju lub w naprawdę upalny dzień w ciasnym korku.
Jak znajdę chwilę czasu i dopadnie mnie wena, to zrobię sobie regulowaną roletkę zaadaptowaną z jakiegoś samochodu.
W końcu Tenera była projektowana na pustynny wycisk, a nie lajtowe asfaltowanie
Poza tym zewnętrzny obieg oleju, mimo braku chłodnicy, też skutecznie chłodzi silnik.Ostatnio edytowany przez dex; 407.
Komentarz
-
Wentyl załącza się pare mm przed czerwonym polem, na asfalcie o to ciężko ale da się, podczas normalnej jazdy w 10st wskaźnik ledwie się podnosi potrafi dojść do 1/3 skali podczas jazdy w 20st upałachBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
U mnie normalnie jest na poczatku zielonego. Went wlacza sie na polowie skali, ale to musze postac w korku lub offen na 2biegu smigac. TTTM (ten typ tak ma)ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Zamieszczone przez darti Zobacz postawłancza
U mnie w trasie niezaleznie od temp. otoczenia wskazówka jest lekko na początku zielonego. W korku dość szybko nabiera temp (niestety kurw_), zaś wentylator włącza się tuż przez czerwonym.
Kiedy jest poniżej 15 stopni musze wkładać coś przed chłodnice, bo kadłub silnika jest letni, woda ciepława, a moto jakoś za bardzo nie chce jechać.
Mam termostat od Tico (z oberwanym dzyndzlem), przeczyszczony układ, nowy płyn i nowy korek chłodnicy.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Tak tylko dodam że ticostat w moim moto już po roku odmówił dalszej współpracy. Właściwie nie zauważyłem żadnych złych objawów, otworzył się kiedyś i tak pozostał, odkryłem to zupełnie przez przypadek. Teraz też mam jakiś od tico czy matiza , sprawdzony z termometrem w garnku. Silnik odrobinę szybciej łapie temp. pracy czyli jakieś 1/4 na zielonym polu, w korkach dochodzi na 3/4 i startuje wiatrak. Wystarczy przejechać normalnie jakieś 500 metrów i wskazówka spada na 1/4. Co ciekawe nadal mam odłożony na półkę ori termostat na którym jamana działała dokładnie tak samo jak teraz, wymieniłem go profilaktycznie."Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
-
Co prawda mam 660 ale jako że mam zamontowany dosyć dokładny (+-1stopień) wyświetlacz temperatury płynu chłodzącego, który sam kalibrowałem odpowiadam następująco:
60-90 normalna jazda w trasie czy po mieście, w zależności od pały
90-110 stanie w korku / taplanie się w błocie
więcej niż 110 stopni u siebie nie miałem, od tej temperatury włącza się wentylator. Ogólnie temperatury rzędu 90 stopni na mieście to rzadkość, wystarczy przejechać kawałek trochę powieje na silnik i już wraca do 75 stopni.
Komentarz
Komentarz