Zastanawiam się czy da się zejść poniżej 7,5l na 100 km przy sprawnym (dynamicznym) poruszaniu się. I odrazu uprzedzam że chodzi mi o ustawienia mechaniczne. (nie nie cisne sprzęta po maksie!!!!!)
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Obniżenie spalania lub czy 7,5l/100km to norma
Zwiń
X
-
Moja tyle brała przy mieszanej jeździe jak ją kupiłem. Po moich regulacja zszedłem do 5,5l w trasie, 6,5l w mieście i 7 to już było przy ostrym pałowaniu. Ogólnie to obniżyłem iglice o jeden ząbek i dałem je na przedostatni. Do tego śruba mieszanki wykręcona tak jak w serwisówce pisze czyli chyba 2-3 obroty.
Na forum TDM pisze, że należy dobrze ustawić poziom paliwa na pływakach. U nas ma to być niby 5,5-6,5mm nad kreskę ale LICHA na forum TDM radzi, aby zejść do kreski.BYŁA I POZOSTANIE NA ZAWSZE W MEJ PAMIĘCI
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 89' CHESTERFIELD
Ja tu tylko sprzątam
Komentarz
-
Mi udało się zejść do 6 przy jeździe samemu z prędkością 80-120. Po wawie jak jeździłem tez sam wychodziło 7. W trasie z kolegą z tyłu 120kg wagi i obciążeniem 2 sakw i centralnego kufra przy jeździe za innymi od 100 do 150 czasem też wyszło 7 litów. Teraz przed sezonem będę rozbierał gaźniki do czyszczenia i synchronizacji, może coś się zmieni po ustawieniach na przed ostatni ząbekbo nie wiem jak jest teraz.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
nie wydaje mi się by moja połknęła 7.5l- z pewnością mniej - panuje taka opinia ,że xtz 750 pali więcej niż AT - jest to NIEPRAWDA sprawdziłem to z kumplami podczas zeszłorocznego wypadu na Węgry.Jechaliśmy nie przekraczając 120 i tankowaliśmy jednakową ilość wachy(zawsze pod korek),różnice przy tankowaniu całego zbiornika były rzędu 0.3l -0.4l.raz na korzyść AT innym razem na korzyść XTZ .Wtedy wyszło nam chyba poniżej 6l. , każdy z nas jechał solo (2 AT i ja na XTZ)
Komentarz
-
Zamieszczone przez ANDERE Zobacz postaMniejsze dysze ?? Ja byłem święcie przekonany że XTZ ze Szwajcarii ma przysłonięty króciec
Tutaj pisze co i jak ;]BYŁA I POZOSTANIE NA ZAWSZE W MEJ PAMIĘCI
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 89' CHESTERFIELD
Ja tu tylko sprzątam
Komentarz
-
Zamieszczone przez lukasz_vip Zobacz postaMoja tyle brała przy mieszanej jeździe jak ją kupiłem. Po moich regulacja zszedłem do 5,5l w trasie, 6,5l w mieście i 7 to już było przy ostrym pałowaniu. Ogólnie to obniżyłem iglice o jeden ząbek i dałem je na przedostatni. Do tego śruba mieszanki wykręcona tak jak w serwisówce pisze czyli chyba 2-3 obroty.
Na forum TDM pisze, że należy dobrze ustawić poziom paliwa na pływakach. U nas ma to być niby 5,5-6,5mm nad kreskę ale LICHA na forum TDM radzi, aby zejść do kreski.sigpic
Komentarz
-
No raczej masz racje Adam
Mi pali 5,06 w trasie (90-130 km/h). Filtry czyste, wszystko wyregulowane jak fabryka przykazła.
Grubens, zabieraj się więc do roboty i później pochwal jakie ma Twoja ST małe spalanie
Kup zaworki iglicowe pływaków - nie jeździj na strarych. Sprawdz też czy membrany podciśnieniowe są całe.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Więc tak kupiłem iglice i kominki po zainstalowaniu udało się zejść do 7,5 litra po mieście (a była już dycha na sto) ustawienie jest na przed ostatni ząbek na iglicy ale z podkładką metalowa pomiędzy plastikową i zaigerem (czyli jak by co jest jeszcze możliwość regulacji) natomiast co do membran tych co podnoszą iglice to niestety padaka musze kupić nowe natomiast po czym poznać że zaworki iglicowe mają dość. gdzie szukac tego najtaniej ?
Komentarz
-
jeżeli chodzi o same membrany to pasują z DR 650
http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQ2MDAwMA==&bid=110108
a to tak jak jest sprzedawana do xtz w komplecie z przepustnicą
http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQ2MDAxMg==&bid=111799
więc jak twoje przepustnice są ok, to lepiej membrany wymienić, przynajmniej parę groszy taniej
Komentarz
-
To ja napisze z mego doświadczenia po 4kkm.
Iglice opuszczone na ostatni ząbek, synchronizacja, poziom i śruba wolnych wg manuala, świece irydowe, filtry nowe. Benzyna 95.
Przy normalnej jeździe w trasie, prędkość mieszana do 110 - 5,4l/100
Przy jeździe spacerowej średnio ok do 90km/h , obroty nie przekraczały 5 tyś. raz zeszło do 4,9l/100
Autostrada prawie cały czas 130 6,5l/100
Wszystkie te pomiary były zrobione w trasie, wiec ile w mieście pali to nie wiem.
Jaki kolor maja świece - jeszcze nie wiem bo muszę się do nich dostać, a to trwa.
Przed opuszczeniem jednak po trasie były czarne a nie kawa z mlekiem.
Komentarz
Komentarz