Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obniżenie spalania lub czy 7,5l/100km to norma

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez Yogi Zobacz posta
    jeżeli chodzi o same membrany to pasują z DR 650

    http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQ2MDAwMA==&bid=110108

    a to tak jak jest sprzedawana do xtz w komplecie z przepustnicą
    http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQ2MDAxMg==&bid=111799

    więc jak twoje przepustnice są ok, to lepiej membrany wymienić, bynajmniej parę groszy taniej
    ok ale jak podmienić membrany byłem dziś w larsonie i gość mówił że nie ma ch.. żeby to przełożyć że trzeba całe brać
    ja i tak zacznę od podłatania na prezerwatywę bo musze kase odłożyć tak czy siak i dokładnie zlustruję sposób połączenia mam nadzieję ze jednak się da to ogarnąć

    Komentarz


      #17
      gostek tego pewnie nigdy w rękach nie miał, i dlatego tak mówi ja temat przekładania już dawno opanowałem, sprawa jest banalnie prosta, wystarczy wyjąć zabezpieczenie membrany (takie białe lub żółte) ono dociska gumę do przepustnicy, i po czym podciągamy lekko gumą jednocześnie zdejmując ją do góry.

      ja osobiście nie zakładałem z dr bo mi kasa nie pozwoliła, i kupiłem cały gaźnik tylko na membrany z YZF 750R za 180zł

      tu czym się różnią http://archiwum.xtzclub.pl/forum/vie...79&rowstart=40

      jak miałem jebnięte membrany to na ssaniu obroty dochodziły do 5700obr/min

      możesz sobie potrenować zdejmowanie jak już masz całkiem dziurawe, za chiny nie idzie tego załatać.
      Ostatnio edytowany przez Yogi; 13.

      Komentarz


        #18
        Witam.
        Ja ostatnio podczas powrotu z Morska leciałem od 120 - 160 prawie cały czas i do rezerwy zrobiłem 246 km.
        Gaźniki po regulacji tylko ci z tyłu widzą czarny dym jak zapierdziela z tłumika.
        W sumie to nie jeżdżę niżej 120 więc nie wiem jak pali normalnie.
        Papacool

        Komentarz


          #19
          U mnie regulacja spalania też nie całkiem się udała. Do Morska jadąc 120 - 140 ok. 6,9 a przy powrocie 140 - 160 równo 5,13. Wychodzi na to że muszę poprawić. ( w S10 oczywiście)
          "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez Jarek11 Zobacz posta
            Witam.
            Ja ostatnio podczas powrotu z Morska leciałem od 120 - 160 prawie cały czas i do rezerwy zrobiłem 246 km.
            Gaźniki po regulacji tylko ci z tyłu widzą czarny dym jak zapierdziela z tłumika.
            W sumie to nie jeżdżę niżej 120 więc nie wiem jak pali normalnie.
            Mi w powrocie z Morska wyszło 7.2 bo zrobiłem 290km na baku 21l bez rezerwy przy prędkościach przelotowych 80-100 w terenie zabudowanym i 140-160 na obwodnicach Kielc i innych większych miast.
            Ogólnie jestem zadowolony bo nie ma żadnych dziur w obrotach czy uczucia słabego motoru z dołu czy na górze obrotów. Myślę też że przy pomiarach występują przekłamania bo nie uda się zawsze zatankować tyle samo paliwa do baku, zawsze jest ten pół albo litr niedokładności w zależności od tankującego.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #21
              Moja pali ok. 6,7 / 100 w tym dużo krótkich jazd po mieście i autostrada. Nie jeżdżę jakoś specjalnie ostro. Przed obniżeniem iglicy na przedostatni ząbek paliła ponad 7.

              Komentarz


                #22
                no więc membrany rzeczywiście da się zdjąć. narazie naprawa reperaturkami durex ale jak tylko się uda to kupie membrany od dr650 zaraz uszam na testy a jutro po pracy bede wiedział na pewno czy sie udało

                Komentarz

                Pracuję...
                X