Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Åšruba spustu oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Åšruba spustu oleju

    Witam

    Mam takie małe zmartwienie, aczkolwiek przejdę do tematu.
    Przy wymianie oleju jak odkręcałem i przykręcałem śrubę spustową oleju ze zbiornika to była wyjątkowo luźna na gwincie.
    Miała duży luz. Bałem się ze coś jest z gwintem, aczkolwiek dokręciłem ją na moment z serwisówki i jest ok.
    Moje pytanie brzmi.
    Czy może ta śruba jest z reguły "luźnawa" na gwincie?
    czy może ktoś po prostu uszkodził gwint? a jeśli tak jest to olej będę spuszczał przez dekiel filtra.
    Śruba wygląda na oryginał.

    Pozdro

    #2
    Co to znaczy luźna? O ile pamiętam, w oryginale (aczkolwiek wielu ma już gwinty przerobione) ta śruba miała kształt stożka (poprawcie mnie, jeśli Teresę mylę z moją kosiarką ))) )

    Tak, czy siak - jeśli nie cieknie, to się nie martw. Obserwuj.
    "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
    =>
    Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

    Komentarz


      #3
      ziorkać czy nie nie popuszcza, a tym samym nie poci i spokojnie

      Komentarz


        #4
        Luźna to znaczy ze jak ją wkręcę i zostawię kilka zwojów do dokręcenia to ma luz na boki na osi XY jeśli oś Z jest osią śruby

        Zamieszczone przez _ja Zobacz posta
        Tak, czy siak - jeśli nie cieknie, to się nie martw. Obserwuj.
        Tylko martwię się ze przy któreś tam wymianie oleju gwint po prostu pości i zwoje wyjdą ze śrubą przy dokręcaniu.
        Moje śruba nie jest stożkowa. To chyba M8 na klucz 13, łeb z kołnierzem.

        Jak by popuszczało to zawsze sylikonu można na gwint dać

        Komentarz


          #5
          Klucz 13 w Japończyku? Może masz nieoryginalną śrubę.

          Komentarz


            #6
            To jeszcze sprawdzę ale faktycznie chyba to było 12.

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez _ja Zobacz posta
              (aczkolwiek wielu ma już gwinty przerobione)

              Czy jest jakiś problem z tym miejscem ze względu na to ze te gwinty przerabiacie??

              Komentarz


                #8
                Czasem gwint z korpusu lubi wyjechać razem ze śrubą, i trzeba gwintować otwór.

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez Sadek Zobacz posta
                  Czy jest jakiś problem z tym miejscem ze względu na to ze te gwinty przerabiacie??
                  Problem jest taki że dokręca się za mocno i niszczy gwint.

                  Komentarz

                  PracujÄ™...
                  X